gældsanering eller ANDEN HJÆLP

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #88305
    AnonymForfatter

    Jeg har desværre kautioneret for en eks kæreste og han står nu og vil ikke betale i alt 155.000kr, og banken vil nu gå efter mig pga jeg har det fælles hus vi købte sammen, men som nu er i mit navn alene, trods denne kaution er i mod god bank skik og blev tvunget pga et voldelig forhold, turde jeg ikke sidde i banken og sige nej.

    Trods min bankrådgiver blev gjort klart at de ikke skulle spørge mig, spurgte de alligevel da vi sad og skulle skrive under.

    sagen har været i pengeinstitut ankenævnet og der fik jeg medhold af 2 mod 3 desværre mod mig.

    men trods dette vil jeg ikke godtage dette. så nu overvejer jeg at søge gældssanering.

    jeg har selv gæld for i alt i hus 765.000kr og alm gæld 216.000kr og exens gæld på 155.000kr og min indkomst efter skat om året er kun 240.000kr. huset kan jeg godt få råd til at afdrage på for at have tag over hovedet, men resten kan jeg ikke med den lille løn. så med en gældssanering ville jeg kunne afdrage det de fandt frem til, hvis det ikke er for højt.

    eller har i evt en anden løsning for mig.

    jeg har været i et voldelig forhold og er meget som spiller ind, og har tilbudt banken 30.000kr for en gæld som slet ikke er min og de selv bad om at få ham over som kun….

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.