paypal konto- overførsel til dansk bank…har nogen prøvet d

Viser 11 indlæg - 16 til 26 (af 26 i alt)
  • Indlæg
  • #104350
    AnonymForfatter

    Lyder fint 🙂 – Lad mig høre om det virker

    #104514
    AnonymForfatter

    hej………..

    Vil du hjælpe mig med at overfører penge………..Eller er der andre her der kan og vil?????????????????????

    Send mig en e-mail………Med overskriften PAYPAL OVERFØRSEL

    til : pippiline2@paradis.dk

    Er villig til at betale for det………..

    #104568
    AnonymForfatter

    Hej ……

    Min paypal konto virker nu som den skal………Så det kan altså lade sig gøre…..

    #117832
    AnonymForfatter

    Nogen som har USD hos Paypal?

    Jeg bruger en del USD fra Paypal.

    Jeg veksler gerne Paypal USD til kontante DKR, men nok bedst vi mødes. Bor i københavn.

    TLF: 6066 8670
    mail: jim@line-access.com

    #117834
    AnonymForfatter

    Ja gerne, ring 60668670

    #117836
    AnonymForfatter

    Ja ring 6066 8670, jeg veksler gerne til kopntanter, men nok bedst vi mødes og prøver et mindre beløb først.

    #120016
    AnonymForfatter

    Pay pal

    Er det en forudsætning for at benytte paypal (altså modtage penge fra et salg) at man har et kreditkort??

    Rf

    #178724
    AnonymForfatter

    1000 tak. You saved my day. Call my own bank. And they didn’t know.
    I’m must grateful for the info you gave here.

    #196198
    BoruneForfatter

    hvis man klikker videre fra bank Code feltet få man ikke denne besked hvis ens bank ikke er registreret ordentligt:

    “The bank information you have added is invalid or missing. Please try again.

    You have entered an invalid Bank code for a bank account in Denmark. Please make sure the Bank code is correct. If you fail to resolve the problem, please call Customer Support."

    man skal taste sit reg. nummer og trykke ENTER !

    o/ Borune
    (et F#&€"%/ gebyr fattigere)

    #212386
    AnonymForfatter

    Jeg har lige prøvet den første guide som blev lagt ind og det virkede fint for mig 🙂

    #212388
    AnonymForfatter

    Hej…

    Jeg har prøvet nr. 2 indlægs guide og det virkede for mig uden problemer her er guiden lige igen..

    1. Du logger ind på din konto

    2. Check du har en saldo stående og vælg fanen “withdraw". (Det forudsættes at du er registreret som “Danish – Verifiied" kontohaver hos PayPal).

    3. Hvis din danske konto ikke er kendt af PayPal, skal du bruge linket “Add Bank account på denne side.

    4. Den bruger dit regnr. og kontonummer og det bør forklare sig selv resten af vejen.

Viser 11 indlæg - 16 til 26 (af 26 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.