Er Farsø Sparekasse sikker

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #88269
    AnonymForfatter

    Hej
    Jeg har 9 mill. Farsø Sparekasse er den der giver
    mest i rente 5.5% i bud på mybanker auktion.
    kan jer risikere og indsætte dem der i en måned?

    #119758
    AnonymForfatter

    Så hurtigt og uforudsigeligt som kreditkrisen udvikler sig, ville jeg ikke løbe risikoen. Det er ret svært at gennemskue hvordan risikoeksponeringen er i de små pengeinstitutter.

    Som det seneste eksempel har Haarslev Sparekasse i dag givet op på grund af solvensproblemer, og lader sig overtage af Sparekassen Sjælland.

    Har du overvejet, at det måske netop er fordi de desperat mangler kapital, at de vil give 5,5% for dine penge?

    #119772
    AnonymForfatter

    Den 13.2. spurgte var der sørme også en ved navn “Sandino" med overskriften “Begynder", der også lige tilfældigt spurgte om tilsvarende beskedne beløb på 9 mill. nu var sikkre i Nykredit.

    Helt ærligt så er jeg indimellem af den opfattelse, at nogen syntes det er sjovt at stille mere eller mindredumme spørgsmål herinde, som de godt kender svaret på.

    Nu ved jeg godt, at en hel del nu vil falde over mig, og mene, at det i høj grad er relevant, hvad ovennænvte spørger om, men jeg kan desværre ikke se det relevante i det. Han kunne sikkert finde svaret andetsteds eller spørge sig for, hvis ikke han selv har nogen anelse.

    Det samme gælder iøvrigt dem, der i flere år syntes det sjovt at holde gang i “RKI-Tråden", som jeg selvfølgelig aldrig gider åbne.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.