firma køb

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #88247
    AnonymForfatter

    jeg går med tanken om at købe et eksisterende firma som har en omsætning på over 10 mill
    men de har ikke været dygtige til at styre firmaet forde de ikke selv har været i butikken
    og derfor har et underskud
    jeg har kigget udgifterne igennem og ved at jeg selv er i firmaet vil det kunne give et overskud på mellem 500-1mill
    pris ca 120000
    plus en kassekredit på 300
    jeg kan måske selv få fat på 3-500
    hvor er det bedst at låne

    det skal lige nævnes at jeg ikke har noget forhold til den bank jeg har nu og overvejer at flytte til alm bank pga. forsikringerne

    håber på lidt rådgivning
    jeg har et andet firma som jeg vil beholde og som udføres i de tidlige morgentimer så det har ingen bevirkning på det andet firma
    omsætning mellem 600-800
    netto 400-500
    de eneste udgifter jeg har i firmaet er bil benzin

    #119622
    AnonymForfatter

    jeg vil umiddelbart mene du står godt iforhold til at kunne låne pengene, og har du oven i købet et andet firma der køre med overskud er du enhver banks drømme kunde.. skriv til nogle forskellige banker og bed dem give et tilbud, gør også opmærksom på at du har sendt brevet til andre banker.. hvis ikke du skal bruge en lokal bankmand du kan besøge, kan jeg anbefale basisbank, alt er over nettet, ingen problemer og skulle der være, så har de hurtig telefon support.. tænk lige en ekstra gang på om du virkelig er parat til at arbejde så meget – hvis du skal tidligt op og passe firma 1 og derefter så åbne butik, stå der en hel dag og så gå hjem og lave regnskab så bliver det nogle meget lange dage.., derudover er det en katastrofe for dig hvis du feks. brækker benet når dine beregninger er baseret på du skal arbejde den halve million hjem som der blev betalt løn af før.. spørg ellers på amino.dk – de ved alt om sådan noget.. God søndag..

    #119624
    AnonymForfatter

    hvad er det egentlig for nogle mærkelige tal du kommer med? 120000 (læs 120 tusinde) for et firma der omsætter for 500 – 1 mill? 500 millioner? og hvad er det du plusser kassekrediten med? lån eller købspris? hvis du forventer seriøs hjælp må du lave et ordenligt indlæg.. prøv igen så skal jeg se om jeg kan hjælpe dig..

    #119626
    AnonymForfatter

    JA JEG ER SERIØS

    500000 TIL 1 MILL
    PRIS 1,200,000KR.
    KASSEKREDIT 300,000KR.

    SÅ JEG SKAL LÅNE 1,200,000KR.
    OG SÅ HAR JEG SELV 300,000KR. TIL KASSEKREDIT

    HÅBER DET GIVER LIDT MERE MENING

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.