Problemer med Danskenetbank og InternetExplorer7
Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies
Mybanker indsamler data gennem cookies for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart. Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google og Snapchat for at vise dig relevante annoncer og/eller optimere vores markedsføring på disse platforme.
Indstillinger for cookies
Her kan du selv vælge, hvilke cookies som deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores cookiepolitik.
Jeg er på en ganske almindelig hjemmePC med velopdateret XP-home.
Forleden dag læste jeg bogen om InternetExplorer7, hvor der anbefales at installere et tillægsprogram kaldt IE7pro.
Da den kan downloades fra Microsoft mente jeg at det var risikofrit.
Men så vidt jeg kan se medfører IE7pro at jeg ikke mere kan komme på netbank. Jeg får at vide at jeg har en ikke-godkendt browser.
Andre som har installeret IE7pro og alligevel kan komme på Danskenetbank????