Budgetkonto
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies
Mybanker indsamler data gennem cookies for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart. Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google og Snapchat for at vise dig relevante annoncer og/eller optimere vores markedsføring på disse platforme.
Indstillinger for cookies
Her kan du selv vælge, hvilke cookies som deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores cookiepolitik.
Hej…
Da vi meget gerne vil have en helt tredje bank, vil vi gerne starte med at oprette en budgetkonto.
Vi er derfor interesseret i at finde den bank med bedst mulige renter og lavest mulige gebyrer.
Er der nogle af jer der kan hjælpe???
Vi tager gerne alle ideer og tips til os :o)
Håber meget på Jeres hjælp!!
Mange Hilsner
Permar
hjælpeløse stakkel.. kig oversigten over billigste budget konto’er her på siden…
Hvis jeg selv stod og skulle skifte bank, ville jeg kigge på Nørrenebel Sparekasse. Jeg synes de ser interessante ud hvad angår renteniveau på såvel forbrugslån, bilån og boliglån.