Skal jeg sælge mine Vestas Aktier

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #88199
    AnonymForfatter

    Jeg købte i år 2000 en del Vestas aktiet. Efter mit køb faldte aktien og har siden været i minus. Nu har aktien gennem den sidste måned for første gang siden år 2000 været i plus..

    Jeg har gennem længere tid gerne ville sælge mine Vestas aktier MEN er i tvivl om jeg skal vente til efter d. 27 feb. hvor Vestas kommer med års regnskab ELLER om jeg skal sælge nu !!

    Kunne godt tænke mig at vide hvad andre gør og tror sker d. 27.

    Michael 🙂

    #119148
    AnonymForfatter

    Aktier svinger kraftigt omkring regnskabsaflæggelse (både i op- og nedadgående retning). Hvis det er meget vigtigt for dig at få dit “indskud" hjem bør du sælge nu.

    Der ligger et kæmpe kurspotentiale miljøtech aktier, men omvendt er Vestas er under kraftigt pres fra Kinesiske vindmølleproducenter.

    #119150
    MichaelForfatter

    I aktiemarkedet er det uklogt at handle efter hvad andre tror og gør. Hvis markedet generelt forventer et fantastisk årsregnskab, så er det allerede indregnet i dagskursen. Der er derfor ikke noget at hente hvis forventningerne bliver indfriet.

    Køb når andre sælger og sælg når andre køber er det bedste råd hvis man ellers er lidt risikovillig.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.