overførsel til udlandet
Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies
Mybanker indsamler data gennem cookies for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart. Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google og Snapchat for at vise dig relevante annoncer og/eller optimere vores markedsføring på disse platforme.
Indstillinger for cookies
Her kan du selv vælge, hvilke cookies som deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores cookiepolitik.
Jeg skal købe en ejendom til 200.000 kr i Thailand.
Hvordan overføres pengene best og billigst. Skal der betales en form for skat? Andre alternativer? Jeg har allerede en konto i Thailand, og kan godt overføre via netbank, Jeg vil dog godt føle mig meresikker på det, da det er mange penge for mig.
Jeg tror bestemt ikke der er nogen skat involveret. Men det skal anmeldes til Nationalbanken og/eller Skat.
http://www.skat.dk/Vejledninger/Erhvervsserien/Enr_102_ver1_2.pdf
Jeg ville dog ønske jeg personlig kunne pålægge dig en misundelsesafgift, men det kan jeg nok ikke. Skal jeg alligevel sende dig et kontonummer? 🙂