Hvor skal jeg klare min klatlån?

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #88173
    AnonymForfatter

    Har jeg har en del gæld rundt omkring, rundt regnet 82.000, jeg har et fast job, ok løn. Men ved ikke hvor jeg skal samle min klatgæld henne!?

    Nogen som har nogle gode erfaringer, til et pengeinstitut, der kan hjælpe mig med dette?

    #118920
    AnonymForfatter

    De fleste banker vil gerne låne dig til indfrielse af klatgæld – hvis det kun forekommer den ene gang. Et krav er selvfølgelig at de tror på at du kan betale det tilbage….

    #118922
    AnonymForfatter

    Jeg har stabil løn, arbejder som fuldtid, omkring 20.000 brutto om mdr. Er bare skide træt af Nordea, og den Danske Bank. Er der ikke nogen som kender en bank, som er hjælpsomme, forstående og billige?

    Jeg kan kun se at det er en fordel for banken, og tage sådan en klat gæld, ligemeget, hvad tjener de kassen, mens vi andre bliver fattigere, hver mdr. Hvis i forstår hehe.

    #118924
    MichaelForfatter

    Banken tjener ikke en klink hvis låneren ikke betaler tilbage – tværtimod. Dermed ikke sagt at du ikke vil/er istand til det, men ethvert udlån er jo forbundet med en risiko. Jo højere risiko desto højere rente.

    #118926
    AnonymForfatter

    Når du skal snakke med banken, så ville det være godt at sige at gælden er på 83.000 OG FALDER MED 2.000 OM MÅNEDEN (eller hvad det nu er). For som Michael siger så er banken meget interesseret i at låne penge ud hvis de tror på at de får dem igen. Hvor meget du afdrager den samlede gæld med ville nok osse have været relevant at fortælle her for at virke seriøs.