brf bank

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #88142
    AnonymForfatter

    BRF bank kører med en højt forrentet lønkonto. Er der nogen her der har nogen erfaring med banken brugt som alm. lønkonto ?

    #118388
    AnonymForfatter

    Jeg tror den er mindst ligeså god som andre banker. Der er jo ikke meget der kan lavet forkert med en almindelig lønkonto.

    Og så giver de hele 4,5% i rente, og ikke kun 4% som det fremgår af Mybankers oplysninger, men den er fmt. rente er sikkert først lige blevet hævet, så det er jo nok forklaringen.

    Jeg kender ikke banken, men ville absolut ikke være bange for at vælge den, men sådan noget som E-boks kender de ikke, så kontoudskrifterne dumper ind af brevsprækken hvert kvartal, som i gamle dage, men måske de hen ad vejen ændrer dette,

    #118390
    AnonymForfatter

    jeg er kunde hos BRF bank og er super tilfreds. Man kan alt via netbank… eneste minus er at man ikke kan hæve kontanter da de ikke har pengeautomater samt veksle til valuta. Men i dag kan alt jo klares med gratis visa/dankort så mon ikke det går alligevel 🙂

    #118438
    AnonymForfatter

    Har også BRF. Ingen problemer. Det eneste jeg er lidt træt af er, at de ikke har e-boks… 🙂

    #118450
    AnonymForfatter

    Tak for svar,-jeg tænkte nok at der ikke burde være betænkeligheder,-blot undrede det mig at der ikke var en eneste diskussion hvori banken blev omtalt. Det er der nu 🙂

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.