Lån til dækning af forbrugslån.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #88117
    AnonymForfatter

    Hej,

    Jeg har begået den dumhed at falde for utallige nemme forbrugslån med høje rente, lavet overtræk på mit DK-Visa kort, lavet forbrugslån i banken .. osv. Historien kender vi alle,

    For at få dette løst, ønsker jeg at samle det hele et sted, med en rente under de 12%, der er tale om et beløb mellem 140.000 – 165.000 kr.

    Jeg går til dagligt på HHX, så jeg lever “kun" af min su, som er på 5200 kr, pr. mdr. dog er jeg til sommer færdig, og kan derfor påbegynde en elev uddannelse, med en ok lån. ( 0ver 12.000 før skat ) Pt. arbejder jeg kun i ferierne, men dette bliver dog i alt over 30.000 kr. om året.

    Jeg har pt. Al-bank, som ikke ønsker at give mig det nødvendige lån, grundet jeg vil have for lidt penge til mig selv, og jeg ingen sikkerhed kan stille.

    Kender i nogle banker som vil være villige til at udstede sådan et lån ?

    Jeg vil kunne afdrage med 1700 kr, pr mdr. indtil jeg påbegynder en elev uddannelse. For at kunne give et større afdrag, er jeg begyndt at sørge et arbejde, uden for feriene.

    Jeg håber i vil komme med nogle forslag.

    #117970
    AnonymForfatter

    Alene en 12% rente på et lån på 165.000 vil ende med en ydelse på 1650 kr.

    Din indkomst er alt for lav til der er noget sted at gå hen, og ydermere har mange finansieringsselskaber også retningningslinier for at man ikke yder lån til folk under 25.

    Du har gjort gevaldigt i nælderne, og jeg kan ikke rigtig se du for nærværende kan gøre ret meget andet end at søge en “samlet stilstandsaftale" med dine nuværende kreditorer.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.