Citybank

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #86849
    AnonymForfatter

    Hvem ved noget om Citybank?

    #103992
    AnonymForfatter

    Hvad vil du vide?

    At de sælger dyre forbrugslån til folk, der ikke har været vågne nok til at få en meget billigere kassekredit i en normal bank?

    #103994
    MichaelForfatter

    Fra deres egen hjemmeside:

    Lån 200.000 over 12 (!!) år. Samlet tilbagebetaling: 417.312 kr !!

    Den omkostning kan man få en splinterny familiebil for, men god fornøjelse da med Citybank.

    #103996
    AnonymForfatter

    Hej

    Bare for en god ordens skyld, så hedder de Citibank, hvis det er dem, jeg tænker på.

    Og hvad er forskellen på Citibank, alle de andre “hurtigfinansieringsselskaber", L’easy og you name it. Det er vel, som det altid har været, skide dyrt hvis du vil have det nemt og hurtigt. Næsten som at vælge at handle i Brugsen i stedet for i Netto. Alle ved, at Netto er billigst men ikke desto mindre er der mange der vælger Brugsen af andre årsager end prisen.

    Acceptcard har eksempelvis altid haft mulighed for “livstidskreditter" til 23% i rente så jeg har da svært ved at besvime over Citibank.

    Og bare for en god ordens skyld, så er jeg ikke ansat i Citibank.

    Mvh. og glædelig jul fra Helle, der er liiiiidt småtræt af på 10. år, at tæske rundt i finansieringsselskabernes rentesatser.

    #103998
    MichaelForfatter

    Der er heller ingen forskel på Citibank og andre hurtig-“lån på dit glatte ansigt"-selskaber. Jeg fatter dog ikke, hvorfor nogle mennesker bliver ved med at finansiere unødvendigt forbrug på denne måde. Hvor sjovt er det at købe et TV til 8000 kr. og så ende med at betale 16.000 for det??

    Jeg kan jo så spørge dig: Hvorfor har du betalt ågerrenter i 10 år? Du behøver selvfølgelig ikke svare, men det kunne da være interessant at vide. Hvis du ellers har en rimelig fornuftig økonomi, skulle du da være istand til enten at spare op eller i det mindste oprette en nogenlunde billig kassekredit i banken.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.