Billigste Pritvat & Erhvervslån

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #86846
    AnonymForfatter

    Jeg sidder pt. med et lån i BG BANK og efter 3år synes jeg ikke rigtig jeg er kommet nogle steder med lånet efter 3år selvom der blir afbetalt med 2000kr om måneden. Desuden skal jeg til at starte firma og skal derfor have endnu et lån dog som erhverv denne gang (cirka 200.000kr). Nu er mit spørgsmål: “Hvordan gør jeg dette billigst"

    Rente af gæld:  13,250 %   
    Nominel årlig rente af gæld:  13,923 %   
    Provision af maksimum:  0,000 %   
    Ikke tilskrevne renter:  -1.904,46 DKK  
    Kontotype:  Privatlån   
    Maksimum:  98.200,17 DKK   

    Venlig Hilsen
    Kristian

    #103964
    MichaelForfatter

    13% i rente på et almindeligt forbrugslån??! Det er da hul i hovedet og lige til rentedøden – prøv at kigge i venstre side under “Udlån" og vælg forbrugslån. Renten bør ikke være meget mere end ca. 7% på et sådan lån (nu kender jeg ganske vist ikke dine økonomiske forudsætninger). Så overvej kraftigt bankskifte.

    Erhvervslån kender jeg ikke så meget til. Tror dog ikke, at du nødvendigvis skal have erhvervslånet i samme bank.

    #103966
    AnonymForfatter

    Jeg er fastansat i forsvaret og har været det de sidste 3år med en fast indtægt på 11500kr månedligt efter skat desuden har jeg en bil til 40.000kr som sikkerhed, som blandt andet er det pengene er blevet brugt på.

    Venlig Hilsen
    Kristian

    #103970
    AnonymForfatter

    Jeg er fastansat i forsvaret og har været det de sidste 3år med en fast indtægt på 11500kr månedligt efter skat desuden har jeg en bil til 40.000kr som sikkerhed, som blandt andet er det pengene er blevet brugt på.

    Venlig Hilsen
    Kristian

    #103974
    MichaelForfatter

    Hej Kristian

    Prøv at kontakte en 3-4-5 andre banker – du kan temmelig sikkert få lånet noget billigere end de 13% du betaler i dag og derved få afdraget hurtigere på gælden.

    PS: Hvis en bank skal have sikkerhed i din bil, skal der udstedes et egentligt pantebrev, hvilket nok ikke er gjort her regner jeg med (det koster også penge). Bilen må iøvrigt ikke være mere en 4-5 år gammel.

    #104192
    AnonymForfatter

    13% og derover er efter min mening at tage r… på folk. Jeg har lige købt ny firmabil i sidste uge, og fik et billån på 4,75% i min almindelige bank.

    Check andre banker, og hold dig for guds skyld fra de “nemme" hurtige forbrugslån.

    Men hvorfor skal du låne 200.000 kr.? Intet er nemmere end at bruge penge, når man starter op (jeg er selv selvstændig), og lånte penge er de nemmeste at bruge af alle. Hold dig fra dyre mobiltelefoner, computere etc. etc. indtil du begynder at tjene penge.

    Husk at du bliver ikke rig af tjene penge – kun af at lade være med at bruge penge.

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.