Gaeld.com

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #87986
    AnonymForfatter

    Er der nogen der kender til, har hørt om eller har gjort sig nogen erfaringer med gæeld.com??

    Mvh.
    Mebs

    #116342
    AnonymForfatter

    Hej Mebs!

    Jeg kender ikke noget til gaeld.com (ikke gæeld.com) og kan selvfølgelig ikke udtale mig om netop dem.

    Men min erfaring fra bekendte til mig siger, at man skal være forsigtig med gældssaneringsfirmaer.

    De starter som regel med en kontrakt, der svinebinder en, så man er totalt uden egen indflydelse.

    Og så er der honorarerne. Har du fx set gæeld.coms honorarer mv for hjælpen.

    Timeløn 1.200 kr. + moms = 1.500 kr.
    (opstart min. 3 timer forud.) UPS!

    Dertil Coachhonorar, Dividende, Gældssaneringshonorar … og jeg skal komme efter dig …

    For du har vel set ‘prislisten’:
    http://www.gaeld.com/default.asp?Action=Details&Item=237

    Prøv også at tage en googler for evt. at finde ud af, om andre skulle have erfaringer med firmaet.

    Måske skulle du også lige tage et kig på:

    http://www.ret-raad.dk/neobuilder.php?id=200107292315_9127_3b647cf250a51

    Træd varsomt! Der er en jungle derude.

    #116366
    AnonymForfatter

    Hej Jerrt,

    Tak for dine råd.

    Mvh.
    Mebs

    #116580
    AnonymForfatter

    Man skal være forsigtig med den slags, men når det er sagt er det vel lige som at hyre en advokat??? Hvis du tager en lokal advokat er det samme priser og stadig ingen garanti for noget som helst. Så ligegyldigt hvem du hyrer kan det være rent bondefangeri, de har nemlig lov til at tage dine surt tjente penge med loven i ryggen. Tro mig jeg har prøvet. Brugte en lokal stor advokat, han trak sagen ud og endte med at score en formue uden nogensinde at komme i retten for mig, prøvede at klage og fik af vide at det var mig selv der skulle sørge for at der var skub i tingene??? Man bliver bitter.

    #116592
    AnonymForfatter

    Ak, ja, advokater, revisorer, ejendomsmæglere … og en af de sidste nye opfindelser; tilstandsrapporter:

    To timers gennemgang, og formentlig også ca. to timers rapportskrivning = en regning på 10.712,50.

    Ku’ komme med mange flere eksempler. Men nok for nu.

    #116658
    AnonymForfatter

    Jeg har tidligere (i 2005/06) gjort brug af gaeld.com, de fik forhandlet mine kreditorer frem til et for mig “udemærket" resultat.

    Således at jeg ikke kunne komme, videre med betalingerne, i
    form af et frivilligt forlig. Som løber over 60 måneder.

    Så herfra kan gaeld.com, godt anbefales.

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.