HJÆLP!

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 16 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #87983
    AnonymForfatter

    Forleden modtog jeg 300 mails om et nyt indlæg i debatten!

    Vel at mærke enslydende.

    Dem måtte jeg så slette og skyndte mig at framelde mig for ikke at blive belastet endnu en gang.

    Men i dag har jeg så modtaget 600 enslydende mails om det selvsamme indlæg.

    Har derfor frameldt mig endnu en gang. Men frygter at det heller ikke lykkes denne gang.

    Måske skulle jeg prøve at afmelde mig 600 gange. 🙁

    #116296
    AnonymForfatter

    Det er nok to forskellige indlæg. Du må framelde dig hvert enkelt indlæg.

    Ja, det er noget møj. Der er jo meget møj på nettet, men døm ikke mybanker.dk for hårdt. Det er en eller flere brugere der misbruger systemet.

    #116298
    AnonymForfatter

    Jamen, jeg dømmer ikke, jeg beder blot om hjælp.

    Men at der skulle være brugere, der misbruger? Det forstår jeg ikke. Hvordan skulle de kunne sende massemails fra Mybanker.

    Kan tilføje, at jeg fik mail om dit indlæg.

    Kun én. 🙂

    Formentlig er der tale om en programmeringsfejl. Enten hos Mybanker eller i min mailboks.

    … internettets veje er uransalige …

    #116300
    AnonymForfatter

    Jeg vil tro det er flittig brug af tilbage-knappen.

    For eksperimentets skyld FORSØGER jeg nu at ‘spamme’ denne tråd med TRE identiske indlæg

    #116302
    AnonymForfatter

    Det lykkedes ikke, så no lægger jeg lige teksten i CTRL V

    #116304
    AnonymForfatter

    Det lykkedes ikke, så no lægger jeg lige teksten i CTRL V

    #116306
    AnonymForfatter

    Jo – det var ret nemt. Tror nok jeg kunne klare 30 i minuttet

    #116308
    AnonymForfatter

    Jo, det lykkedes dig at ‘spamme’ mig fire gange.

    Meeen! Disse 300 + 600 mails var fra ét og kun ét indlæg, så det var altså ikke forklaringen.

    #116310
    AnonymForfatter

    Der har været spam fra to brugere for nylig. Mit gæt er at mybanker har slettet alt det spam og derfor kan du ikke se det mere.

    Men mailsene til din mailboks, kan de ikke trække retur.

    Jeg frameldte mig servicen for længe siden og modtager ikke mere mails fra mybanker om nye indlæg. Så det skal du bare gøre.

    #116312
    AnonymForfatter

    O.k., jeg havde frameldt mig – også inden k49 ‘spammede’ mig. Uden resultat.

    Men din mail, Mette, har jeg ikke fået besked om. Så jeg går ud fra, at afmeldingen nu er gennemført.

    I øvrigt kan man jo godt følge med ved bare at gå direkte ind på Mybanker med passende mellemrum.

    Men tak til dig og k49 for hjælpen.

    #116314
    AnonymForfatter

    UPS!

    Ser lige, at jeg alligevel har fået din besked i min mailboks.

    Åbenbart ‘hænger jeg på den’!

    Men det er så i orden. Den var uden ‘kopier’. Kun én gang.

    “Få en besked med e-mail når dit indlæg besvares."-boksen havde jeg ellers annulleret.

    … internettets veje er uransalige …

    #116316
    RedaktionenForfatter

    Kære jerrt mfl

    Vi har midlertidigt fjernet den service, som sender email, når der er et nyt indlæg i debatten. Det betyder, at du ikke får en besked med e-mail, når dit indlæg besvares – også selvom du sætter et “flueben" for det, når du har skrevet dit indlæg.

    For at se svar på dit indlæg, må du gå ind og se på debatten direkte.

    Vi beklager, at det har været nødvendigt med dette tiltag.

    Vi er i færd med at finde en løsning, så vi undgår fremtidige spam-indlæg.

    Vi er kede af de problemer, som en spam-debattør har medført for for alle vores trofaste og seriøse debatørers brug af vores debatforum.

    Med venlig hilsen
    Mybanker.dk

    John Norden
    Adm. Direktør/Partner

    #116318
    AnonymForfatter

    Det bliver ‘mystikkerere’ og ‘mystikkerererere’. 😉

    Jeg har fra dig, John Norden, modtaget henvisning til dette dit indlæg 2 (to) gange (?). Uanset at jeg netop havde fjernet ‘fluebenet’ under mit indlæg.

    Også mit eget indlæg fik jeg en mail om, desuagtet at jeg også her havde fjernet ‘fluebenet’.

    Nå, men en enkelt (eller to) mails er da til at leve med i forhold til 300 eller 600 stk.

    Venlig hilsen
    Jerry

    PS: Venter spændt på fortsættelsen … måske 900 mails.

    PPS: Opfat endelig ikke dette som en kritik af Mybanker. Er overbevist om, at I er seriøse og at det ikke er jer der spammer.
    (Måske er det en programmeringsfejl, en ‘bug’.)

    PPPS: Fjerner ‘fluebenet’ under dette indlæg inden afsendelse. Spændt på resultatet.

    #116320
    AnonymForfatter

    Det korte af det lange er, at Mybanker ikke har styr på deres mail-funktion, jeg er blevet spammet med over 750 gentagne mails.

    Det er ikke den første IT-fejl / dårlig funktionalitet, som Mybanker har, og formentlig heller ikke den sidste…

    Har Mybanker overvejet at bruge lidt flere resourcer på programmering af deres debatfora, subsidiært at hyre et andet firma / software til at supportere denne løsning?

    Som det vidst fremgår af ovenstående, så synes jeg, at det er useriøt at bombe folk´s mailbokse med disse gentagne og unødvendige mails.

    #116322
    AnonymForfatter

    Måske er det bare forbrugerombudsmanden, man skal anmelde Mybanker til?

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 16 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.