Kan man prutte om priser i banken?

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #87953
    AnonymForfatter

    Hej alle

    Jeg har diskuteret en del med mine venner om det her: Kan man prutte om priserne i banken?

    Fx fandt jeg lige den her tråd om at prutte: http://pengehusene.dk/top-10-tarvelige-triks-til-at-prutte-om-priser-12/

    Den er meget sjov, men passer det virkeligt at man kan presse sin bankmand ned i pris?

    Hilsen Tom drengen

    #116064
    NultopskatForfatter

    Naturligvis kan du prutte om prisen i banken, det kræver bare at du er godt forberedt, og naturligvis at DU også er en god kunde, dvs. en banken tjener penge på.

    #116068
    AnonymForfatter

    Tror det er svært at prutte med Nordea de kører benhårdt på deres fordelsprogram.
    Men i de lidt mindre banker skal det da altid forsøges, og det gælder da hver gang man anskaffer sig dyre ting. Det eneste sted jeg ikke selv prutter om prisen er i Fakta og Netto.

    #116090
    AnonymForfatter

    Jo pris og vilkår ER til forhandling. Også i Nordea og også for privatkunder i Nordea

    #116096
    AnonymForfatter

    Det er da helt utroligt – specielt med Nordea, som siger det modsatte igen og igen..

    Hvordan siger man til sådan en bankmand for at få den laveste pris?

    #116098
    AnonymForfatter

    Jeg ved ikke hvad ‘laveste pris’ er.
    Jeg er normalt ikke Nordea-kunde, men vi var nogle der skulle have en større sum – 3 mill. – stående 3 mdr inden den skulle videre. Nordea fik et tilbud om at vi ville lade det stå hos dem til 5% – det sagde de ja tak til.

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.