Næste store emne på mybanker.dk: Saml RKI gæld

Viser 13 indlæg - 1 til 13 (af 13 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #87924
    AnonymForfatter

    http://www.luntorfinans.dk

    Det skal nok blive spændende at følge debatten om dette firma.

    #115628
    fk2001Forfatter

    Ja denne side ser interessant ud.

    Skal vi så ikke alle være enige om blot at henvise til denne side hver gang en ny RKI registreret melder sig?

    #115632
    AnonymForfatter

    Jeg er især vild med følgende passage:

    “Afdrag i en prøveperiode vil blive trukket fra gælden når selve gældsafviklingen træder i kraft"

    Betryggende.

    #115634
    MichaelForfatter

    Ja, det er et betryggende firma, som ikke engang eksisterer i Danmark. Man har derfor ikke mulighed for evt. at retsforfølge firmaet gennem en dansk retsinstans. Iøvrigt finder man INTET ved at google “luntor finans"?! Den danske adresse er vel heller ikke meget andet end en postboks.

    Ellers kunne vi jo bare henvise nye RKI’ere til Fairrates.dk?!

    Ethvert firma som slår sig op på at kunne få folk ud af problemerne få et lille beløb om måneden er fup og fiduser.

    #115680
    AnonymForfatter

    Kan absolut ikke være mere enig

    #115698
    AnonymForfatter

    Luntor Finans informerer.

    Luntor Finans er som beskrevet ikke en dansk virksomhed. Dette er ikke sket da der har været krav fra en udenlandsk investor kreds om hvilket registreringsland der skulle benyttes. Ja det er rigtig at Luntor Finans ikke har noget fysisk kontor i Danmark.

    Citat fra denne side:
    “Afdrag i en prøveperiode vil blive trukket fra gælden når selve gældsafviklingen træder i kraft"

    Korrekte citat:
    Afdrag i en prøveperiode vil blive trukket fra gælden når selve gældsafviklingen træder i kraft. Eller blive betalt løbende til kreditorer.

    Det er klart at hvis en RKI registreret person med stor gæld vil lave et lån uden garanti, så skal der være et godt forhold mellem lånegiver og låner. Det er dette som etableres i denne periode, for at vise kunden kan og vil betale og ikke mindst er stabil.

    Ja det er rigtig, der er intet om os på Google. Dette skyldes at vi er et nyt firmer. Det tager jo som bekendt noget tid før der kommer noget på nettet.

    Citat fra denne side:
    Ethvert firma som slår sig op på at kunne få folk ud af problemerne få et lille beløb om måneden er fup og fiduser.

    Vi kan ikke være mere enige. Vi skriver da også ned til 449,- per måned. Dette beløb er det mindste vi laver ordninger for. Grunden til at vi ikke laver mindre beløb, er simpelthen fordi det er så små sager at det ikke kan betale sig. Kommer du til os med en større gæld, vil det da heller ikke være muligt at lave en aftale til 449,- per måned da afdraget skal være i proportion til gælden. Luntor Finans tager desuden ikke noget for en administration af gæld hvis vi ikke kan få sat en skyldners månedlige udgifter ned. Vi tager vores betaling ud af det kunden har sparet.

    De 449,- Som i de mindste tilfælde er hvad der betales går ikke direkte til Luntor Finans. Dette benyttes til enten at betale kunders gæld eller betale af på et lån oprettet hos Luntor Finans.

    Luntor Finans vil med glæde besvare eventuelle spørgsmål i denne debat.

    #115700
    stypinskyForfatter

    Helt ærligt!!!! Et seriøst firma ville ikke engang gå herind og gøre et forsøg på at forsvare sig… Det behøver de nemlig ikke!

    #115706
    AnonymForfatter

    Luntor Finans

    Det er klart at veletablerede firmaer med mange år bag sig, ikke behøver at deltage i ting som dette. Nu er vi dog et nyt selskab, og vi ser dette som en service til vores kunder og andre der eventuelt gerne vil have et spørgsmål besvaret.

    Vi er ikke i tvivl om at vi med tiden vil have en fortid der gør at vi ikke behøver det. Indtil da tag det som en mulighed. Vores mål er at sikre vores kunders økonomiske fremtid, og vi vil arbejde hård for at kunne levere et godt produkt, nu og i fremtiden.

    Vi vil med mellemrum besvare spørgsmål og kommentarer.

    #115722
    stypinskyForfatter

    Efter min mening er I stadig et useriøst firma, der burde foretage sig noget for kundernes skyld, istedet for at debatere herinde!

    #115730
    AnonymForfatter

    Du må lige argumentere for hvorfor du mener det er et useriøst firma i stedet for bare at lukke varm luft ud?

    #115742
    stypinskyForfatter

    Jeg har jo netop fortalt hvorfor jeg syntes det er et useriøst firma…Men for at konkludere det: Burde de ikke koncentrere sig om deres kunder, i stedet for at prøve at forsvare deres ry herinde?? Altså JEG ville ikke føle mig tryg som kunde dér.. Hvilket jeg så heller aldrig bliver!

    #115750
    AnonymForfatter

    Lol, sikke et tyndt grundlagt at komme med beskyldninger på, det er sgu da tyndere end bladguld. Det første jeg tænkte, da jeg så deres banner-reklame på dba.dk var, at det ser noget suspekt ud, der er for mange løse ender, manglende kontaktmuligheder i Danmark og ingen referencer på nettet.

    Men selv en velrenomeret virksomhed kunne nok i finde på at komme med en kommentar på et debatforum i ny og næ, den slags er blandt andet det man har kommunikationsmedarbejdere til.

    Men jeg håber du får løst dine RKI problemer, du må jo lave nogle betalingsaftaler du kan overholde, og ikke få nye registreringer, så er du ude af RKI om højst 5 år, selv om du måske stadig har restgæld.

    Held og lykke med din økonomi.

    #117192
    AnonymForfatter

    hej jeg syntes også at der er måske noget om det de andre skriver om jer,i kontakter jo ikke jerers kunder som i har lovet dem.
    det kunne jeg godt tænke mig at få svar på,hvad i har at sige til det.
    man kan jo hellere ikke komme i kontakt med jer pr telefon,man for jo kun en telefonsvare,det er bare for dårligt ikke sandt.

Viser 13 indlæg - 1 til 13 (af 13 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.