GAELD, GAELD og ATTER GAELD

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #87923
    AnonymForfatter

    Nu vil jeg jo lige komme med et indlaeg. Det er sikkert blevet sagt saa mange gange foer, men her kommer det igen.

    Der er KUN 1 mulighed for at komme ud af dum gaeld. Arbejd mere, betal alle dine regninger…

    Jeg har maattet sande at hurtig laan er hurtigt meget dyre at ha. Jeg skyldte ca. 120.000 vaek, som jeg havde brugt paa ingen ting. I banken havde jeg desuden et forbrugslaan paa 100.000 og et bilaan paa 150.000. Det kan i nok se ikke haenger sammen, da jeg ikke ejer noget i forhold til det jeg skylder. Banken ville ikke laane mig penge til det jeg skyldte udenom, ikke medmindre jeg solgte min bil. Det var nok det sidste jeg ville, og saa var der jo kun en vej at gaa. Jeg sejler som styrmand, og er derfor hjemme og har fri med fuld loen halvdelen af aaret. Der kunne jeg jo saa tage mig et ekstra job, som udelukkende skulle bruges til at betale gaeld af med. Det er surt, og det er traels naar man endelig er hjemme, at saa skal man paa andet arbejde. Familien synes det er traels, MEN DET HJAELPER… Jeg har nu paa et halvt aar betalt halvdelen af min gaeld af, og mangler det sidste halve aar. Saa er jeg paa rette vej igen.

    Ved godt der nok ikke er saa mange der har samme mulighed for mig. Altsaa at have et to fuldtidsjob halvedelen af aaret. Men tro mig. Den eneste loesning er = Tag et ekstra job, aften job. Se mindre til familien (de vil kunne forstaa det), og faa den gaeld ud af verden. Det er og bliver den eneste loesning. Og det er fandeme rart naar den er vaek.

    Bare lige et lille indfald jeg fik paa min nattevagt i vest afrika…

    #115626
    AnonymForfatter

    Tillykke med du kommer ud af din gæld. Det er tit lidt drastiske ting der skal til for det. og det det er flot klaret at du allerede har afbetalt halvdelen.

    Eksempler på arbejde almindelige folk kan tage som supplement er
    Natarbejde på en fabrik i weekenden
    gå med aviser
    samle flasker 🙂
    osv.

    #116982
    AnonymForfatter

    hej
    jeg syntes det er vildt prisværdigt. du har lånt pengene og vil betale dem af. Jeg har i min egen familie oplevet det stik modsatte, at man bare var ligeglad og lod ataten( alle os andre) betale også selv om der var en afdragsmulighed! Det behøver jo heller ikke at være så hårdt, at man slet ikke ser sin familie, men hvis man bare vælger at gøre en indsats, og komme i gang med at betale af. FLOT FLOT 🙂

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.