Køb af valuta

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #87922
    AnonymForfatter

    Hej

    Er der nogen der ved hvor det er billig at købe valuta (Euro/US Dollar

    #115566
    AnonymForfatter

    Forex

    #115574
    AnonymForfatter

    Forex er mest kontantvaluta, og kontantvaluta er normalt dyr.

    Det må da være billigere at oprette en konto i Euro-land / Dollar-land og overføre et større beløb hertil.

    #115582
    Lars K.Forfatter
    #115590
    AnonymForfatter

    Måske var det på tide at få Kim Frandsen på banen og forklare hvad det er for valuta han vil købe. Det er stadig min opfattelse at kontant-valuta er dyrere end penge på en valutakonto. Det var den billigste der blev efterspurgt

    Hvis Kim Frandsen tror Euroen vil stige – der har jo været snak om vor fastkurs-politik for nylig i medierne – så er det da osse møj-upraktisk for ham at komme med en trillebør til Forex og hente EUR 1.000.000

    #115596
    AnonymForfatter

    Hej

    Det handler primær om at jeg vil købe en lejlighed udenfor EU, jeg vil købe i Kina. Jeg kan muligvis bare overføre pengene,men så er det bedst at det sker i euro/usd

    Hilsen Kim Frandsen.

    #115598
    fk2001Forfatter

    Hvis du bor i Danmark kan du nemt få din danske bank til at overføre penge i UDS. De veksler til nationalbankens kurs hvilket selvfølgelig er det billigste. Det koster selvfølgelig et mindre gebyr, men set i forhold til det beløb du skal bruge betyder det nok ikke meget – her er det vigtigere at du får den bedste kurs.

    #120544
    AnonymForfatter

    Bankerne benytter Nationalbankens kurs + et tillæg! Denne kursforskel er en af deres store indtægtskilder, for de sælger (overfører) valuta til en lidt for høj kurs, og de køber til en lidt for lav kurs i forhold til Nationalbanken.

    Tjek med din bank hvad de tager i kursdifference, og sammenlign med andre banker/valutahandlere.

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.