lån

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #87915
    AnonymForfatter

    hej jeg hedder amir og jeg er 20 år gammel og jeg har gæld og jeg står i rki og jeg kan ikke låne peng af banken.

    så hvis der er nogen der har en ide til hvor og hvordan man kan få samle sit gæld et sted, så må i meget gerne skrive til mig på mit e-mail amir-habibi@hotmail.com tak på forhånd

    #115512
    AnonymForfatter

    Kære Amir

    Lad være med at tro du kan låne dig ud af dit problem. Du bliver ikke rigere eller bedre stillet af at optage nye lån.

    Selv om det er synd for dig, må du også være realistisk og indse, at der ikke er nogen banker der vil have RKI-registrerede. De der eventuelt vil yde dig lån tager formentlig en rente, der er mindst lige så høj som den du i forvejen betaler.

    Men da du kun er 20 år, går jeg ud fra din gæld ikke er udsigtsløs stor, så det du kan gøre er at lave et fornuftigt budget og indgå afdragsordninger med dem du skylder penge. Overtid vil du så kunne spare op til at betale dig ud af RKI, men her og nu må du prøve at se RKI som en fordel, for det forhindrer dig i at lave flere dumme ting.

    #115518
    MichaelForfatter

    Du taler for døve øre herinde Menelaos. Folk ønsker ikke gode råd om deres gæld, men kun her-og-nu løsninger og du kan godt regne med at få sure opstød for dine indlæg.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.