Useriøse indlæg

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Nikolaj HendriksenForfatter
    Indlæg
  • #87868
    Nikolaj HendriksenForfatter

    Hej,
    I henhold til vores betingelser for brug af Mybanker.dk’s debatforum er vi nødt til at henstille til ikke at komme med useriøse indlæg eller benytte flere forskellige brugerprofiler.

    Jeg skal gøre opmærksom på at indlæg fra “SDO styrer vildt", “yes", Holbæk 1″, “La Palma" og “SannaZ" alle kommer fra samme person.

    Jeg skriver på baggrund af en brugerhenvendelse så vi har endnu ikke set nærmere på de konkrete indlæg, men hvis der er tale om forsøg på kursmanipulation eller andre ulovlige forhold vil sagen naturligvis blive overdraget til politiet.

    Vi arbejder på højtryk for at finde en mere løsning så spam af denne art nedbringes af hensyn til de mange seriøse debattører på debatten.

    Med venlig hilsen

    Nikolaj Hendriksen
    Partner, Mybanker.dk

    #114712
    MichaelForfatter

    Et lille tip: Hvis I viser brugernes IP-adresse i alle posts kan vi hurtigt selv konkludere om der er tale om skizofrene debattører. Man kan selvfølgelig også fuske med IP-adressen, men det kræver lidt mere teknisk indsigt end størstedelen af internetbrugerne har og kunne måske have lukket for den seneste person.

    #114714
    AnonymForfatter

    Hej allesammaen.
    I behøver ikke at lave problemet så stort.
    Jeg er en almidelig person , og jeg skulle bare skrive , fordi jeg kunne godt se at alle inlæg er emget seriøst og så sad jeg og hygge mig , med at spørge om noget jeg ikke kan forstå, og fortælle om min intuition…
    er der noget galt i det.????
    jeg kan ligeså godt stoppe med at skrive , hvis I synes at det er ikke sjov mere .

    vedr.Palma: det er min søn . Sanna det min datter ,…

    M.v.h

    #114716
    AnonymForfatter

    Hej Nikolaj
    Jeg har sendt en mail til dig,
    m.v.h

    #114720
    AnonymForfatter

    Jeg vil lige meddele at min bruger “SannaZ" (Som muligvis er blevet slettet?) ikke er ejet af denne bruger.
    Derimod kender jeg personen.
    Jeg synes ikke selv at problemet er så stort, kun hvis det generer andre.
    Jeg ville heller ikke kalde det “skizofreni", pga. hvis det er den samme bruger.
    Men der er så heller ikke noget jeg kan gøre.

    S.G

    #114722
    MichaelForfatter

    ROFL!

    Man kan vist roligt sige, at du har skudt dig selv gevaldigt i foden her på Mybanker, så mon ikke bare du skulle holde op med at skrive flere indlæg?

    #114724
    AnonymForfatter

    Det vil jeg da gerne, hvis det er det du vil have.
    Jeg tror ikke lige at denne side vil blive anbefalet herfra.

    Hilsner S.G.

    #114750
    fk2001Forfatter

    Jeg så også gerne at muligheden for at skrive under “anonym" forsvandt da det gør det temmelig svært at føre en saglig debat når en helt række af anonyme indlæg viser sig.

    Hvis ikke folk føler sig anonyme nok ved at identificere sig under det alias man selv har valgt så er indlægget nok mindre vigtig.

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.