Gældsanering

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #87857
    AnonymForfatter

    Jeg har en samlet gæld på ca. 600.000 fordelt rundt omkring, jeg betaler på det hele og er ikke i RKI, men har kun 1100 kr. tilbage til mig selv når alle mine gældsposter er betalt. Er der nogen der har erfaring med gældsanering?? Skal man bare stoppe med at betale?? Det skal lige sige at min bankgæld alene er 260.000, som jeg afdrager med 2.000 kr. pr. mdr., men der kommer 6.500 kr. på i renter hvert kvartal, dvs. min gæld stiger 500 kr. hvert kvartal…

    HJÆÆÆÆLP

    #114602
    MichaelForfatter

    Gå til http://www.gæld.net og lav et indlæg dér.

    #114624
    AnonymForfatter

    Kære REB

    Du kan få et skema i den skifteret, som du hører til under. Men gå evt. ind på http://www.familieadvokaten.dk, hvor der ligger en hel masse om emnet. Så er du bedre “klædt på" til at kunne se, om det overhovedet er muligt, hvordan du gør det, og hvad de konkrete regler er for gældssanering.

    MVH/Nuser

    #142362
    AnonymForfatter

    HEJ HVORFOR SØGER DU IKKE EN GÆLDSANERING
    MED VENLIG HILSEN
    FLEMMING

    #142366
    AnonymForfatter

    Kun gæld stiftet på rimelig vis, saneres. Det gælder fx folk der grundet store boligprisfald og arbejdsløshed er havnet i håbløs gæld.

    Har folk derimod optaget det ene, efter det andet, efter det tredje forbrugslån, er der INTET håb om gældssanering. Den mulighed foreligger ikke!

    #142380
    hkjnForfatter

    Hvad med studiegæld 200.000??? Hvis man aldrig har fået taget en udd. færdig???

    #142382
    AnonymForfatter

    Økonomistyrelsen har sit helt eget regelsæt for gældseftergivelse.

    Studiegæld henhører normalt ikke under gældssaneringsreglerne.

    #142412
    testForfatter

    klart man har vel for travlt med at klatte 200.000 kroner væk til at kunne læse 🙂

    #142416
    hkjnForfatter

    Nåhhhhh ja….. Man kan jo ikke stille et spørgsmål her på forummet, uden man enten skal “tales" ned til eller rystes på hovedet af!

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.