Erhvervs banker

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #86818
    AnonymForfatter

    Hvilken bank er god til små erhvervsdrivende ( detailhandel), med hensyn til lån til opstart?
    Min partner ( min ægtefælle) og min situation ser således ud:
    Vi sparer iøjeblikket 10.000 op om måneden og har og har 50.000 stående på en løndkonto. Jeg skylder ca. 100.000 i forbrugslån (Bankog kortlån) og er nu arbejdsløs på dagpenge. Vi har sammen et andelslån på 90.000 i en kreditforening.
    Vi har ikke samme bank iøjeblikket, men vil gerne flytte al hvores samlede økonomi til en bank.

    #103952
    AnonymForfatter

    Det bedste i kan gøre med den profil I har idag, er at tage et møde med hver af jeres nuværende banker og forklar hvilke planer I har og fortæl at I gerne vil samle forretninger hos 1 bank, men tag tillige fat i en af de billigeste banker på listerne og stil denne bank/sparekasse/ samme spørgsmål. det vil være smart at denne bank/sparekasse er lokal og dermed kneder noget til det lokale erhvervsliv og måske kan give gode råd og kontakter.

    Dermed har I en god ide om hvad i kan forvente og så skal i blot vælge den bedste bank med det bedste tilbud ( det er ikke kun rente og gebyrer men også bankens indlevelse i jeres projekt)

    God fornøjelse.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.