Rki

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #87812
    AnonymForfatter

    Jeg er så blevet så uheldig at komme i rki pga en x kæreste og nu har jeg bare været det i over 2år og kæmper bare med at få betalt alt det lort.. og Man kan bare ikke låne penge nogle steder til at komme ud af det, så man kan starte et nyt liv… Jeg har imellemtiden fået ny kæreste og et barn og hvor fedt er det at ens mor lige står i sådan noget som rki… kan man slet ikke låne nogle steder???

    #114122
    AnonymForfatter

    Det er omtrent umuligt, medmindre du vil op og betale seriøse ågerrenter (eller har en eller anden form for håndfast sikkerhed at stille)

    Det bedste er nok at prøve at få betalt tilbage hurtigst muligt – eller måske forsøge et privat lån i familien el.lign.

    #114140
    AnonymForfatter

    Forskellige aviser annoncere med lån på trods af RKI, men jeg vil ikke anbefale det, med mindre du har en virkelig solid økonomi og god indtægt.
    Husk at aviserne kan læses gratis på bibliotekerne.

    #114336
    AnonymForfatter

    tak for jeres indlæg, men nu ville jeg sådan set låne penge for at komme ud af det lort.. jeg betaler fast hver måned, men nu skal det lige siges at i den forstand er jeg ikke helt skyld i at jeg står der… det er pga min x også kan mange sige hvad de vil men man gør mange ting når det drejer er liv eller død og kærligheden og en blind… ja jeg ved mange ikke forstår dette..

    #114338
    AnonymForfatter

    Nu siger du, det ikke er din egen skyld at din x kæreste har taget røven på dig, det forstår jeg slet ikke. Har han tvunget dig til at optage lån, har han rent faktisk ført pennen for dig?

    Hvis det er pga. kærlighed/blindhed, så er det i høj grad din egen skyld, du kunne jo have sagt nej. Du har været naiv, brug den erfaring i dit videre liv, jeg tror aldrig du overtager andres gæld igen.

    Angående at komme videre, så kan dette lade sig gøre uden at låne penge. Det er den med tæringen, men den kender du sikkert.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.