Hvad kan jeg gøre?

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #87810
    AnonymForfatter

    Hej

    Jeg har bragt mig selv i en situation jeg ikke ved hvordan jeg skal klare, jeg har været naiv og håbet på problemerne løste sig selv..

    Jeg har optaget en masse forbrugslån diverse steder og nu står jeg med minus på kontoen og en masse regninger jeg ikke ved hvordan jeg skal betale.. suk..

    Jeg bor i et sommerhus som jeg skylder banken 1200000 for, lån i b anken 35000, kassekredit 25000, derudover minus på 10000kr ekstra..

    Så har jeg optaget en masse af de her åndsvage forbrugslån som man ser reklamer for alle steder for ca 135000kr.. suk..

    Ja også skylder jeg lige min kammeret 10000kr oven i det..

    Jeg er for få måneder siden blevet degraderet fra min lederstilling på arbejdet og gået meget kraftigt ned i løn.. suk

    Jeg føler virkelig mit liv er blevet for meget og alt omhandler penge..

    Håber at der findes nogle gode opmundrende ideer derude..

    Hilsen

    Den Livstrætte

    #114084
    AnonymForfatter

    Dette indlæg forekommer mig at være useriøst. Er det endnu et forsøg på, at gøre grin med personer der er i økonomisk uføre? Skulle indlægget imidlertid være sandfærdigt – så forstår jeg godt, at du er degraderet fra din lederstilling – sorry…

    Bestil tid hos revisor/advokat og få ryddet op! Dernæst tid hos psykolog med hensyn til at få ryddet op i dit liv – du underskrev dig livstræt – derfor!

    #114086
    AnonymForfatter

    Er meget seriøst..

    Ved godt jeg har været dum..

    Det jeg vil nu er at kigge fremad og se på mulige løsninger.. suk

    #114088
    AnonymForfatter

    Jeg ville kontakte mit realkreditinstitut og se om det var muligt at få lagt gælden om,…..

    Hvis ikke det er muligt, så ville jeg kontakte min bank og se om de ville låne mig pengene,
    Hvis ikke de vil det så ville jeg skære ned på forbruget (det ville jeg nok gøre uanset hvad) og få betalt gælden hurtigere af. Så ville jeg få et budget og hævekort så der var styr på det……

    Vi er vel enige om at man ikke kan få uforudsete regninger – ikke?

    #114090
    fk2001Forfatter

    Man kan da godt få uforudsete regninger som følge af uforudsete udgifter, skabt af uforudsete hændelser 🙂

    Jeg betragter efterhånden alle anonyme indlæg som spam. Hvorfor skriver man anonymt når man alligevel har tilmeldt sig?

    #114096
    AnonymForfatter

    Mit lån til mit sommerhus er taget i banken som et andelsboliglån, hvilket jeg betaler 7500 af på hver måned.. Så kan ikke omlægge mit lån spm realkreditlån..

    #114100
    AnonymForfatter

    Selvfølgelig kan der ske noget uforudset – men det tror jeg ikke er sket i denne situation…

    Selvfølgelig kan du omlægge dit lån…. Hvorfor har du et andelsboliglån i et sommerhus?

    #114114
    AnonymForfatter

    Jamen det sagde ejendomsmægleren og advokaten jeg skulle gøre, så lånte alle 1200000kr i banken til en 4,6% rente..

    Mon det er muligt at samle alle mine dumme lån sammen med mit store lån?..

    #114116
    NultopskatForfatter

    Hvorfor spørger du os, hvad med at spørge din bank ? Banken har alle oplysninger om dig.

    #114120
    AnonymForfatter

    Ja, hvis de kan kreditgodkende dig til det….

    #114142
    AnonymForfatter

    Jeg hælder nu også mest til psykologen… sorry!

    Nå, men hvis det ellers er seriøst ment – så er her nedenstående råd i rækkefølge

    1) Spark dig selv nogle gange
    2) Sælg dit sommerhus – det er ikke bekymringerne værd
    3) Begynd at betale din klatgæld med det samme
    4) Afsæt 30.000,- til en psykolog for at få hjælp
    5) Spar 10% op af din indtægt. Altid.

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.