Hvad med at betale rente på forskud
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies
Mybanker indsamler data gennem cookies for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart. Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google og Snapchat for at vise dig relevante annoncer og/eller optimere vores markedsføring på disse platforme.
Indstillinger for cookies
Her kan du selv vælge, hvilke cookies som deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores cookiepolitik.
Hej..
Hvorfor gør banken ikke noget mange banker i udlandet gør..
I nogle lande ..hvis man laver en konto opsparing med fast rente
kan man få et beløb på forskud ..for eksp: man sætter 500000 ind på en konto med en fastrente på 5% om året…så får man med det samme (4%: d.v.s
20000 kr
Og man bestemme selv om man får 4 % ligenu eller venter man til næste år og så får man 5%… ( 25000)
Og jeg tror at den bank i Danmark der først vil lave sådan en ordning vil få mange ..rigtig mange kunder…
m.v.h
Hvorfor skulle man gøre det ? Hvis man har brug for 20.000 kr. af de 500.000 kr. ville jeg da bruge dem og sætte 480.000 kr. ind til 5 % og få 24.000 kr. i rente for dem. Eller hvad ?
Jeg kan ikke se fordelen i sådan en opsparing.
Er der nogen der kan?