Bank og lånemulighed til andelsbolig

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 26 i alt)
  • AppelForfatter
    Indlæg
  • #87782
    AppelForfatter

    Hej !

    Jeg har købt en andel på 870.000 kr.

    Jeg ønsker at optage et 30 års lån på ca. 700.000 kr hvor jeg kan indbetale løbende på hovedstolen. Lånet skal ikke være med afdragsfrihed.

    Jeg har ikke lagt mig fast på om det skal være fast rente eller variabel (derfor skal det være muligt at omkonvertere det for en rimelig penge). Yderligere, skal det være muligt at reducere hovedstolen med mere end de månedlige ydelser i perioder.

    Hvilke lånemuligheder er mest attraktive og hos hvilken bank?

    Takker for svar!

    #113672
    RedaktionenForfatter

    Du kan blot bruge listen over andelsbolig kreditter.

    se her http://www.mybanker.dk/bank/nyt_laan/andelsboligkredit/

    #113680
    AnonymForfatter

    Tag dog en afdragsfri andelsboligkredit….

    Så det du sparer op på kreditten – det kan du hæve igen…

    Jeg er ikke helt med på den med omkonvertering – kan du uddybe?

    #113690
    MichaelForfatter

    Hvorfor bliver en kommerciel virksomhed ved med at reklamere på debatten?

    #113694
    RedaktionenForfatter

    Hej Michael og Mikael

    Det kommer man heller ikke til i fremtiden og derfor fjerne vi indlægget ihenhold til vores betingelser.

    med venlig hilsen
    Mybanker.dk

    John Norden

    #113696
    AnonymForfatter

    ;o)

    #113698
    AnonymForfatter

    Hej John.

    Ja, jeg gik nok over stregen ved at foreslå en debattør at vi forhandlede prisen på det lån for ham. Min fejl.

    Men opfatter du det som reklame at vi kommenterer indlæg på din blog og vil du helst have at vi slet ikke skriver her?

    F.eks. har jeg korrigeret nogle indlæg, hvor en debattør havde misforstået Prislabyrintens prissætning.

    Jeg kan se i mange af de andre indlæg, at pengeinstitutterne er på banen og kommenterer nogle kundeoplevelser. Så hvad er forskellenn?

    Vi ønsker at være tilstede og som jeg ved du er enig i, har mybanker og Prislabyrinten hver sin mission.

    Mvh.
    Mikael Falck, Prislabyrinten.dk

    #113700
    AnonymForfatter

    Du har da stadig ikke svaret mig på om I kun vil tage 1000 kroner i “gebyr" hvis en kunde sparer 6.000 om året i renter før skat – eller har du? ,o)

    Jeg tror det John mener er at du beder folk om at bruge jer – og at det er at gå over stregen?

    Jeg har set der hvor diverse banker går ind og forsvarer sig, men ikke hvor at en bank går ind og skriver at man nu kan tilbyde kunderne gratis dit og dat – kan du følge mig?

    #113702
    RedaktionenForfatter

    Kære Mikael

    Jeg er helt enig med Gode råd.

    Du bedes venligst tage denne dialog direkte med os og ikke gennem debatforummet. Min mail er jn@mybanker.dk

    Jeg lader dog denne streng stå, men vil i fremtiden fjerne “reklamer" idet det anses for at være snyltemarkedsføring.

    Med venlig hilsen¨
    Mybanker.dk

    John Norden

    #113704
    AnonymForfatter

    Til gode råd:

    Jeg har ingen problemer med at læse din og Mikaels tidligere debat vedr. honorar til Prislabyrinten således, at du betaler 25% af din besparelse EFTER skat.

    Du kvitterede da selv med et “ok", så dit indlæg her undrer mig – du virker ellers seriøs nok.

    Fortsat god dag

    #113708
    AnonymForfatter

    Men da jeg skrev okay stillede jeg modspørgsmål…..

    I øvrigt finder jeg det svært at tro at der er nogen der betaler SÅ meget i rente (efter skat) som deres eksempler…. 60.000 efter skat, svarer vel til 10% i rente af en million, eller 5% af 2 millioner – er der nogle der har så store lån????

    #113710
    NultopskatForfatter

    Åh ja, “Gode råd" Vi er skam nogle, der har lånt adskillige millioner, disse penge er så naturligvis investeret i andre ting aktier/fast ejendom, men det bliver lånet jo ikke mindre af.

    #113712
    AnonymForfatter

    Så dandt, men det er jo ikke et banklån men et realkreditlån……. Og der kan de jo ikke gøre noget ved renten……

    #113714
    AnonymForfatter

    Der skulle stå:

    Så sandt, men det er jo ikke et banklån men et real………

    #113716
    NultopskatForfatter

    Nu er jeg ikke med, kender du til min fordeling på bank og realkredit ?

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 26 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.