Kassekredit

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #87780
    AnonymForfatter

    Er det uhørt for en familie på 2 voksne og 3 børn at have en kassekredit på 50.000 kr ? De voksnes bruttoindkomst er ca. 700.000 kr. om året.

    #113646
    AnonymForfatter

    nej

    #113650
    MichaelForfatter

    Nej, men er det virkelig nødvendigt med en årsindtægt på 700K? Der burde da være overskud til en “positiv kassekredit" (=opsparing) istedet efter min mening.

    #113970
    AnonymForfatter

    Nej, men det er det så 🙂
    Er det lidt “forbudt" at have en kassekredit ?
    I virkeligheden er det vel bare en ydelse man betaler for ?

    #113976
    AnonymForfatter

    Ja, en kassekredit koster kun, hvis man bruger den.
    Jeg har selv en på 50.000,- og min indtægt er bestemt ikke på 700.000,-
    Jeg bruger den nu sjældent, den ligger blot som en sikkerhed.

    Du lyder som om, du er utilfreds med din bank. Kan du ikke skifte bank? Jeg er sikker på du kan få en kk meget større end 50.000,- kr andre steder.

    #113978
    AnonymForfatter

    Den har jeg ikke slet ikke fattet, jeg troede bare at han ville bekræftes i at det ikke er unormalt…

    #113982
    AnonymForfatter

    Nej, jeg er faktisk godt tilfreds med banken.
    Det virker bare nogle gange som om banker heller vil oprette LÅN end en kassekredit. Som kunde synes jeg bare en kassekredit er mere fleksibel.
    Noget helt andet: Det er meget tabubelagt at tale om den slags, tror jeg. Hvem spørger lige naboen om hvordan han klarer sin økonomi….

    #113984
    AnonymForfatter

    Mette, hvilken bank er det ?

    #113992
    AnonymForfatter

    Danske Bank tibyder lønkontokreditter på 100.000, rente 9,1% gratis Visakort, mastercard, amexkort, netbank, betalinger i netbank. Faktisk billigere end skandiabank og basisbank……

    #113994
    AnonymForfatter

    Det er Danske Bank.

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.