Prislabyrinten.dk?

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #87775
    AnonymForfatter

    Hej!

    Nogen der har læst papirversionen af Børsen og læst om Prislabyrinten.dk?

    Jeg lurer lidt på om konceptet er godt eller skidt? Jeg læser det som om man vil samle en masse kunder og tilbyde til realkreditselskaber, forsikringsselskaber eller banker og derved presse en mængderabat igennem – hvad synes I om det? Umiddelbart godt for forbrugerne og skidt for realkreditten, forsikringsselskaberne og bankerne (hvis det bliver en succes).

    Jeg har lige besøgt siden, der virker en anelse tung/kompliceret – og overvejer muligheden – men nogen der vil komme med en kommentar?

    God weekend

    H

    NB. Ser også lige at Politikens “Tjek" også har en artikel om dem!

    #113536
    AnonymForfatter

    Jeg tror ikke bankerne, forsikringsselskaberne, realkreditselskaberne kommer til at tabe på det, så det er win win situation! ;o)

    #113540
    AnonymForfatter

    He he – du er ikke uden humor!

    Kunne måske godt se fordelen i, at siden samler en masse kunder og så presser selskaberne – hvilken salgsmedarbejder i real, forsikring eller i en bank ville ikke lade sig presse til en bedre pris, såfremt han fik tilbudt 100 nye kunder (eller flere)?

    God weekend

    #113552
    AnonymForfatter

    Kære Rådgiver.

    Først og fremmest tak for din interesse for Prislabyrinten. Hvis du syntes portalen er for tung, må du meget gerne sende mig dine forbedringsforslag. Men jeg giver dig ret i, at vores portal er mere tidskrævende end andre portaler som fx Mybanker.

    Når Prislabyrinten.dk får succes vil det være en win-win-win situation altså hele 3 vindere 😉

    1. Kunden der med garanti sparer det minimums beløb kunden selv har valgt.
    2. Banken som kunden vel at mærke selv har valgt og som er billigst.
    3. Prislabyrinten, der får lidt af den besparelse, kunden kan opnå allerede det det første år.

    Taberne er de banker, der har for høje priser. Bemærk her at kunderne for en gangs skyld skal håbe på en høj pris for vores service.

    Bankerne sætter naturligvis ikke frivilligt sine priser ned, før de kan se at deres kunder vælger eller selv presser prisen ned med et konkret tilbud fra en anden bank.

    Giver det mening?

    Mvh.
    Mikael Falck, Prislabyrinten.dk

    #113644
    AnonymForfatter

    Jeg skal nok sige til hvis jeg finder ting der kan forbedres, men min umiddelbare opfattelse med “tung" var nok mere overraskelsen over alle de ting I spørger om ift. andre hjemmesider med “beregninger".

    #113830
    AnonymForfatter

    Hej Rådgiver!

    Gider du ikke kontakte mig på debatman@hotmail.com?
    Jeg vil gerne høre mere om dine erfaringer med Prislabyrinten.dk

    Mvh

    De Batman

    #156358
    AnonymForfatter

    Hej Michael

    Jeg kan ikke komme ind på prisl…dk

    Kan du give mig et andet link??

    #156360
    AnonymForfatter

    Det kan måske hænge sammen med at siden er lukket for længst. Indlægget er 3 år gammelt!!

    #156364
    AnonymForfatter

    Så skal vi da have lavet den side igen..

    Skal vi ikke komme igang d.d??

    #156372
    AnonymForfatter

    Så går ud fra det ikke gik så godt med den idé bag siden? 🙂

    #156466
    AnonymForfatter

    Jeg tror nu at selve ideen er god, det må være opbygningen der ikke er slagfast og modstandsdygtig nok

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.