Lån på 101.000 til årlig nominel rente på 15,03% Danske Bank

Viser 12 indlæg - 1 til 12 (af 12 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #87772
    AnonymForfatter

    Jeg søger råd til omlægning af et lån til en afsindig rente. Min mand stiftede det i sin tid med sin eks-kone. Forbrugslånet er pt på 14,250% (eller årlig nominel rente på 15,03%)

    Jeg har søgt Mybanker igennem under “hurtiglån" og kan se at vide at HandelsfinansEkspressPlus vil kunne tilbyde en rente helt ned til ca.5% (efter skat)med afbetaling og 10 år

    Hvis det virkelig er tilfældet(!) vil jeg selvfølgelig benytte mig af dette og så få lagt et andet af min mands gamle lån i Nykredit (rente 7,5%)på kr.101.000 ind under samme lån så vi ialt låner kr.250.000 (for at kunne indfri et scooter-lån, ‘udspilet’ kassekredit, kompensation for mgl. løn i julii/august mv.)

    Jeg fornemmer at der sidder nogle ret så skarpe hjerner bag skærmene i det ganske land – vil I give mig ret i

    1) at ihvertfald lånet i Danske Bank kan lånes til en MEGET lavere rente?

    2) disse lån vil jeg lægge om, fordi det selvfølgelig kunne være rart at få ca. kr.2000,00 mere fri om måneden – jeg er fri for tanken om at betale kr.14000 i rente pr. år….(Danske.
    Vi er igang med en gennemgående renovering af huset og da vi fik huset billigt, vil huset blive det dobbelte værd, når det om et års tid står færdigt. Vi har så tænkt os, at omlægge lånet i huset, så boliglån og disse kr.100.000-lån kan komme ind under lån til et realkredit-institut. Lyder det ikke også som en fornuftig disponering?

    #113502
    AnonymForfatter

    1) Jo

    2) Kontakt dit realkreditinstitut og se om du kan få et forhåndslån/realkreditlån allerede nu.
    Du kan også prøve at sammenligne din rente i nykredit efter skat med det du skulle betale i handelsfinans.
    Jeg har svært ved at tro at et hurtiglån er så billigt så inden du skulle tage imod deres tilbud skal du være sikker på det der står….
    Ydermere – er din mands EKS kommet ud af det første lån? Ellers skal I kontakte banken og se om de er villige til at dele lånet opi to, så din mand kan indfrie hans del…..

    #113514
    AnonymForfatter

    Mange tak for dit svar.
    Jeg vil gå videre med dine overvejelser.

    #113534
    AnonymForfatter

    Aner ikke om det kunne være en mulighed, men som jeg læser det kunne portalen ovenfor (prislabyrinten.dk) måske være en mulighed for at finde det bedste lån – men som sagt – aner ikke om det præcis er dét den nye hjemmeside kan bruges til…..og får ikke sat mig mere ind i det i dag!

    God weekend

    #113538
    AnonymForfatter

    Rådgiver – du skulle vel ikke få provision fra prislabyrinten.dk???

    #113544
    AnonymForfatter

    Ærlig talt – så arbejder jeg i en bank – og forsøger mest af alt at finde ud af om dette går ud over “mig"!
    Og jeg har tænkt mig at tjekke siden ud – og synes ikke jeg har været fortaler for den her i fora’et – det skal i hvert tilfælde ikke virke sådan!

    Håber det besvarer dit spørgsmål!

    #113548
    AnonymForfatter

    Okay… ;o)

    #113550
    AnonymForfatter

    Min Pc’er siger at der problemer med prislabyrinten.dk’s sikkerhedscertifikat… det virker da ikke videre betryggende??

    #113560
    AnonymForfatter

    Til den anonyme !

    Hvis der er problemer med vores sikkerhedscertificat på din PC må du meget gerne kontakte mig snarest muligt.

    Kan du evt. lave et skærmprint af hvad årsagen skulle være.

    Hvis andre oplever at der skulle være de mindste problemer i retning af sikkerhed på Prislabyrinten.dk så kontakt os snarest muligt. Vi har brugt mange penge på at netop sikkerheden skal have højest mulige standard.

    PS: Vi hjælper dig gerne, såfremt der er noget galt med din PC, opsætning mv. og er stærkt interesseret i at få løst dit problem.

    Mvh.
    Mikael Falck, Prislabyrinten.dk

    #113564
    AnonymForfatter

    Jeg tror den anonyme får denne besked i en lille tekstboks:

    Du er ved at blive omdiregeret til en forbindelse der ikke er sikker.

    De oplysninger, du er i gang med at sende til det aktuelle websted, kan blive sendt videre til et ikke-sikkert websted. Vil du forsætte?

    Ja Nej

    Dette finder jeg lidt utrygt.

    #113572
    AnonymForfatter

    Hej Morion og Anonyme.

    Tak for jeres indlæg vedr. sikkerheden hos Prislabyrinten.dk

    Vi krypterer når der sendes kundedata til serveren, så disse altid er beskyttet mod uvedkommende.

    Hvis kunden skifter mellem krypterede sider fx. hvis han lige vil læse vores forretningsbetingelser og går tilbage til sin personlige indtastning, kan kunden – alt efter personligt indstillet sikkerhedsniveau – blive advaret mod at der skiftes til en en ikke sikker forbindelse.

    Vi ser lige hvad der kan gøres bedre så vores kunder ikke bliver forvirrede over dette.

    Men konklusionen er altså stadig at sikkerheden på Prislabyrinten.dk er i top.

    Mvh.
    Mikael Falck, Prislabyrinten.dk

    #113626
    BluntZForfatter

    Ganske normalt.

    Godt gået pris labyrint. Jeg synes det er et godt initiativ. Glem kritikerne, de keder sig bare…

Viser 12 indlæg - 1 til 12 (af 12 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.