Dejlige irriterende myg

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #87765
    AnonymForfatter

    Som selvstændig kan tiden til visse ting være knap, og noget der ikke altid kan bruges tid på i dagtimerne mens bankerne har åbent. Når man ind i mellem så har en god overskudslikviditet der gerne skal placeres fornuftigt har mybanker.biz været en god hjælp til at få lavet aftaleindskud – det kræver blot at man ved nogenlunde hvorlænge pengene kan placeres.
    Nu kom muligheden imidlertid med Northern Rocks nye erhvervskonto og på den måde behøver man heldigvis ikke længere at tænke på tidshorisonten. Skønt at der kan komme en myg der stikker lidt i tingene. Min sædvanlige bank fik selvfølgelig tilbud om at være med men ville kun give 4 % mod Northern Rocks 5 %. På det sidste aftaleinskund kunne i ebh-bank fås 4.85 % mod binding i 6 måneder.
    Dejlgt at man ikke længere skal bøvle med at indhente tilbud mv. men bare kan sende likviditeten videre når den er der.
    Så myg kan altså være dejlige.

    #113348
    AnonymForfatter

    Jeg kan helt følge dig. Det er alletiders når der er god likviditet. Da jeg så tilbudet ringede jeg til en god ven der er revisor og spurgte om det var noget man kunne bruge. Han grinede og svarede at det håbede han, for han havde selv sat et stort beløb ind som privatmand. Han havde iøvrigt undersøgt diverse om banken. Jeg har også spurgt så om det med ersatningsbestmmelser som er omtalt i en anden linie her på mybanker, og til det svarede han, du har da vist ikke læst de betingelser du har i din bank idag.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.