Danske bank nye konti

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 26 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #87723
    AnonymForfatter

    Hej,
    Jeg kan ikke finde ud af at søge på denne debat – derfor spørger jeg. Er der nogen der kan rådgive / erfaring om de nye produkter – personligt er jeg den type der passer på 24/7. Men da jeg ikke lige har tiden til at læae 110+ siders “information/forretningsbetingelser" vil jeg gerne høre fordele/ulemper/konkurrenter

    på forhånd 1000 tak

    #112846
    AnonymForfatter

    Jeg er gammel danskebank kunde. Har ansøgt om at få min konto lavet om til Danske24/7.
    Jeg fik 2 kilogtunge breve. Det ene om kassekreditbetingelser er til at forstå. Men det andet om plastikkortene finder jeg helt uoverskuelig. Flere steder står der at Banken forbeholder sig retten til at lave ændringer. Komme med nye ‘ydelser’. Med mere.

    Ingen steder kunne jeg se om man har mulighed for at opsige aftalen.
    Resultat: jeg tør ikke skrive under…..

    #112852
    AnonymForfatter

    Hmm, iht konkurrence så er der ikke andre der kan tilbyde det samme…..

    #113832
    AnonymForfatter

    Jeg er også gammel Danske Bank kunde gennen 40 år og har også bedt om at få min konto lavet om til en 24/7. Der er nu gået næsten 3 uger uden at det er sket, og man får så ikke de medfølgende kreditkort inden ferien. Det er for dårligt af Danske Bank, at ting skal tage så lang tid. Hvis ikke de kan følge med med at få deres egne kunder gjort “gebyrfri", skulle de holde op med deres markedsføring overfor evt. nye kunder i en periode.
    Jeg har aldrig været imponeret af Danske Bank, men har syntes at det var for bøvlet og få flyttet betalingsservice m.v. til en anden, men jeg må indrømme at jeg overvejer kraftig nu efter denne sidste oplevelse.

    #113836
    AnonymForfatter

    Hej , jeg har været kunde i den danske bank fra 1984 og den hed noget andet..denne gang..og jeg har været selvstændig og det gok rigtig godt..og det tjente banken også..og jeg havde nogle aktier og nogle pantevreve, og jeg ejede et hus …og jeg var meget stolt at have danske bank som min bank…
    MEN………i 98 havde problemer med et firma som jeg startede et år før ..

    og så blev overrasket over bankens behandling ..først sendte et specification af min erhverskonto ( 1997,1996) uden engang have spurgt mig…

    Jeg klagede men de reagerede ikke engang..og de var ligeglad med alt
    Jeg ventede 14 dage før at jeg fik lov til at snakke med en rådgiver

    og jeg søgte om et lån til en nyere bil men så nægtede de at give mig….og tænk at jeg har været hos dem fra 1984…og jeg var i dybt suppedas…og jeg flyttede til Nordea..og jeg fik en god modtagelse og ærligt sagt ,,Nordea var meget bedre og meget prof.

    Jeg fik et lån med det samme og jeg fik en god behandling..

    og så et år efter begyndte jeg igen med at styre og min forretning gik fint og jeg tjente masser af penge..og ved du hvad!!!!så ringede Den danske bank med den undskyldning at jeg stadigvæk har 2 kontoer hos dem og at måske hvis jeg kommer forbi får jeg en bedre behandling end før..men jeg sagde ligeud at jeg ikke gider at de skriver eller ringe til mig mere…de oplyste kommunen om alt og de sendte specificationer af erhv.konto …det det jeg kalder uprof. og illoyalitet…

    så..hvis je skal vælge mellem de 2 banker..så er 100% Nordea jeg vælger
    m.v.h titou

    #113840
    AnonymForfatter

    Der står på Danske Banks hjemmeside nu at det tager ca. 3 uger fra de har modtaget papirerne til kontoen er iorden. Jeg giver ret i at det er uacceptabelt ikke mindt på grund af at de fortsat kører TV-reklamer og masser af annoncer i aviserne. Det er ganske enkelt uproffessionelt, men Danske Bank har det ligesom en række andre virksomheder – man vil bare have nye kunder – pyt med de værende, de flytter jo ikke alligevel.

    #113842
    AnonymForfatter

    Hvad er det for en gang øvl….

    Selvfølgelig vil bankerne have nye kunder – og selvfølgelig vil banken holde på sine kunder – hvad nytter de nye kunder ellers?

    Jeg tror ikke banken havde regnet med den succes, der er trods alt over 50.000 der har valgt at få kontoen…

    Til SDO STYRER FOR VILDT -> Igår var nordea noget værre noget og gav dig dårlig rådgivning….

    #113844
    AnonymForfatter

    Danske Bank ligger som de har redt. Jeg har ondt af deres personale der skal lave alle de mange konti om for reelt ingenting. De kunne jo bare fjerne gebyrerne og sætte renten op istedet for al den stahej ved deres værende kunder. Det kunne formentlig gøres ved en lille EDB-operation. Nu medfører det blot en masse omkostninger.

    #113846
    AnonymForfatter

    Nu er det jo ikke alle konti der henvender sig til alle… Men ja, det kunne sikkert være godt hvis det kunne lade sig gøre… tror du ikke de har undersøgt det…???????

    #113850
    AnonymForfatter

    Jo, det er jeg helt sikker på Danske Bank har gjort, men så ville tingene blive alt for gennemsigtige og de ville ikke få prakket folk de 2 kreditkort på, som de uden tvivl vil komme til at tjene godt på i de kommende år med en rente på vist nok omkring 14 %.

    Generelt vil forsikringsselskaber og banker med få undtagelser ikke gøre tingene enkle og gennemskuelige.

    #113874
    AnonymForfatter

    Så vidt jeg ved er der INGEN rente på AMEXKORTET og 9,1% på MASTERCARDET….. KASSEKREDIT til 9,1% er også med på 24/7 og uden omkostninger…..
    Hvad skal man give hos basis og skandia for det? MEGET MERE!!!!!

    Så til alle jer der har så ONDT i r…. over de konti – lad være med at tage dem og lad os andre om at nyde godt af de gratis glæder…. ;o)

    #113882
    AnonymForfatter

    Sikke dog et indlæg fra “Gode råd"

    – men “Gode råd"har ret i at renten"kun" skal være ca. 9,1 % men jeg kender godt den med 14 % for det fremgik også hos mig da jeg fik lavet en konto om til 24/7. Så til dem der har fået lavet om – tjek at renten er rigtig, for der rodes rundt i det i Danske Bank. I det brev jeg fik om kontoen stod der også at jeg var ny kunde og skulle henvende mig i en af deres afdelinger med legitimation osv. og det på trods af at jeg har været kunde siden 1965 og af alle papirer fremgik at det var en konto der skulle ændres til 24/7.

    Igen er jo ufejlbarlige – heller ikke Danske Bank.

    #113886
    AnonymForfatter

    Jeg tror ikke Pingvin får svar på spørgsmålet når debatten hver gang med “Gode råd" går hen og bliver personlige.
    Lad vær med at debattere Danske Bank med “Gode råd"
    for jeg tror han har aktier i den bank.

    Pingvin, tag en tur ned i Danske Bank
    og hør om du bliver overbevist men husk at få alle
    de små tal med.

    Go sommer

    #113888
    AnonymForfatter

    Generelt har jeg ikke tillid til de større banker og jf. indlægget/spørgsmålet vedr. listepriser af 4. juli, så er det i hvert tilfælde ikke dér man skal høste den bedste rente.

    Faktisk er der ingen her fora’et der har svaret dér, at de har opnået at få den bedste rente i et givent renteinterval – udover Gode råd, der mente at have fundet én i en anden debat.

    Kort sagt er min holdning – at i de store banker må du tage til takke med lidt, mod at de stiller en større organisation til rådighed for dig, hvorimod du i de mindre banker kan forhandle dig frem til noget bedre priser og renter.

    Jeg har selv haft succes med forhandling….og du skal være velkommen til at maile og høre mere. Min mail står under indlægget “Prislabyrinten.dk"

    #113890
    AnonymForfatter

    De små banker er de værste.

    De små banker laver lovlig åbenlys daglig bebyr tyveri.
    Men det er der ingen der gider at skrive om. De tænker kun her og nu på at lave store overskud og på gebyr siden tager de også helt vild for. Hvorfor kritisere Danskebanks nye konti, hvor kan man ellers få de gratis kort henne og få gratis netbank henne?
    Det er da klart der er ventetid på de kort, når så mange gerne vil have dem.

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 26 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.