gæld

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #87697
    AnonymForfatter

    jeg har noget gammel gæld og kan ikke låne pengen til det så jeg har det hele et sted og så jeg kan få ordnet mine tænder som jeg gerne vil hvad gør man så

    #112174
    MichaelForfatter

    Man bliver klippet og får et arbejde (eller ét ekstra)

    #112176
    AnonymForfatter

    Afdrag på din gæld over nogle år, og tag til Ungarn eller Polen og lav dine tænder

    #112188
    AnonymForfatter

    Ja. Der er nok ikke andet at gøre end enten at hæve indtægterne eller sænke udgifterne, og få fjernet mest muligt af gælden så hurtigt som muligt.

    Det er ulykkeligt med folks tænder, som mange lavtlønnede/arbejdsløse kan have svært ved at betale for, såfremt det for alvor går galt – men der er såvidt jeg ved ikke rigtig nogen hjælp at hente nogetsteds.

    Men alt efter din økonomi – et forbedret forhold mellem indtægter/udgifter, et seriøst og realistisk budget, en plan for afdrag og en fornuftig snak med din bankrådgiver…det kunne måske virke, men det kommer selvfølgelig helt an på historikken og de økonomiske realiteter.

    #113282
    AnonymForfatter

    Du vil formentlig kunne ansøge din kommune om at lægge ud for nødvendige udgifter til tænder (altså forudsat der ikke er tale om rent kosmetisk tandarbejde).

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.