Hvilken bank passer bedst til mig

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #87685
    AnonymForfatter

    Hej
    Jeg ønsker mig et sommerhus, og er derfor på udkig efter den bedste økonomiske løsning for mig.
    PT er min situation således.
    Lønindkomst : 450.000
    Faste udgifter på bolig, bil, div. : 102.489
    Opsparing på min lønkonto : 195.000
    Jeg bor i en andelslejlighed som er vurderet til 1.354.739 ( Jeg har ingen gæld i lejligheden)
    Sommerhuset som jeg ønsker mig koster 1.695.000
    Jeg er interesseret i en så lave ydelse om måneden som muligt.
    Er der nogle som kan rådgive mig. Hvilken bank vil passe bedste til min situation.
    A

    #111978
    AnonymForfatter

    Dit spørgsmål om hvilken bank der passer dig bedst vil du sikkert få utrolig mange forskellige henvendelser om. Det du nok i stedet skal gøre dig overvejelser om er hvad du ønsker af din bank og så derfra finde ud af hvilke banker der kan opfylde dine krav.
    Som jeg har tilkendegivet på siden her tidligere bruger jeg selv Danske Bank (tidl. BG Bank-kunde (en af de få der er blevet hvis ellers man kan stole på de henvisninger brugerne herinde lægger ind)). Jeg er ganske tilfreds med dem og selve produktpaletten er stor. Du har mulighed for at få skræddersyet en løsning til dig.

    Når alt kommer til alt kommer det vel også an på om du er villig til at belåne noget af andelen for at kunne få dig det sommerhus.

    Sidst men ikke mindst har jeg så sent som i aften været til et aftenmøde med Danske Bank omkring de økonomiske fremtidsudsigter herunder forventningerne til boligmarkedet. Her var de netop inde omkring sommerhuse hvor de spår stor prissvingninger på dette marked da udbud og efterspørgsel er forholdvis letpåvirkelige.

    Håber det kan være lidt til en hjælp…

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.