overtræk på debit kort?

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • kmadsenForfatter
    Indlæg
  • #96341
    kmadsenForfatter

    hejsa .jeg ville bare høre om det er ok af banken sætter ens debit konto i minus?

    jeg hade 4kr på mit kort (ja er ikke rig er på su) men så er der blevet trukket 790 kr så konto nu er -784 🙁

    hvad er så mening med debit kort?

    ved godt jeg skyldte de penge der er trukket .men hade ikke tænk mig af betale dem da jeg er uenig med dem..

    hilsen kmadsen

    #231577
    KrisserForfatter

    Hvis du har gennemført en kortbetaling, må banken naturligvis gerne trække pengene fra din konto.

    #231578
    kmadsenForfatter

    det er et firma der har lavet kontotræk da jegs skylder dem penge.. men er uenig med dem.

    men hvordan kan de lave kontotræk ? så ens debit konto går i minus?

    kmadsen

    #231579
    kmadsenForfatter

    de skriver selv

    Sikret mod overtræk

    AL-Mastercard Cash giver dig mulighed for at handle uden hele tiden at tænke på, om du har kontanter, eller om du bruger flere penge, end du har. Hver gang du bruger kortet, tjekker vi nemlig, om der er det ønskede beløb på kontoen. Du er altså sikret mod overtræk, uanset hvor i verden du befinder dig.

    men det er jo en STOR løgn

    #231580
    kmadsenForfatter

    og nu sender de også sms .de er jo syge

    Meddelelse Gebyr SMS-besked ved overtræk 30.01.2019 -30,00

    kmadsen77

    #231581
    KrisserForfatter

    Har du spurgt banken? Herinde kan vi kun gætte.

    #231582
    testForfatter

    Hvis det er en net handel har du mulighed for at udfylde en såkaldt indsigelse.
    Hvis der er en vare du har bestilt og fået leveret er du dog nød til ar returnere den i følge butikkens bestemmelser.
    Hvis der er en virkosmhed der bare ud af det blå har hævet pengende uden at du bar bestilt noget burde mulighederne være gode.

    Men som kisssr tal til med banken. Jeg er jo kun far til tre børn der på trods af mine råde og erfaringer slev har skulle dumme sig 🙂

    Undersøg nøje hvor og med hvem man handler med på netttet. Bind dig aldig til automatiske levering af noget eller lad dig lokke af “gaver”

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.