Erfaringer med Lån & Spar

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #87680
    AnonymForfatter

    Vi overvejer at skifte til Lån & Spar bank. Er der nogen som har erfaringer, gode råd eller andet?

    Vi er en familie på fire (2 voksne og to børn) med almindelig løn og eget hus og en bil. Vores økonomi er rimelig fornuftigt. Vi er kunder i BG Bank, men føler at nu hvor det skal være Danske Bank at det bliver for stort og den personlige service og rådgivning forsvinder. Derfor har vi kigget på Lån & Spar – men inden vil vi gerne høre fra andre…

    #111984
    AnonymForfatter

    Nu er jeg selv i Danske Bank og kan ikke udtale mig om hvorledes Lån & Spar kan være en attraktiv løsning for jer.
    Men jeg vil bare tilføje at den personlige betjening jo ikke behøves at ændre sig bare fordi farven bliver en anden. Jeg er selv tidl. BG Bank kunde, men kan selvfølgelig ikke udtale mig om forholdene i jeres afd. Men synes da at I i det mindste skal give det en chance. Jeres rådgiver vil vel stadig være den samme???

    Generelt synes jeg at jeg oplever en misforstået holdning omkring Danske Bank. BG Bank og Danske Bank har trods alt hørt sammen siden 2001 så så stor forskel kan der vel heller ikke have været på de 2 banker. Og hvis man yderligere beholder den hidtidige rådgiver er der vel i bund og grund ikke så meget der ændrer sig…

    #112442
    AnonymForfatter

    Jeg deler samme holdning.

    Er også kunde i Danske Bank – og har ikke oplevet nogen ulempe ved sammenlægningen, tværdigmod så er der kommet nye produkter med mere eftertragtede rente og ingen omkostninger.

    Min rådgiver er stadig den samme – tillige er de begyndt at arbejde i teams, så jeg faktisk har fået flere rådgivere alt afhængig om det er bolig eller forsikring jeg skal have rådgivning omkring. super!

    Jeg ville booke en tid til møde og lade jeres rådgiver fortælle hvilke fordele i kan drage af sammenlægningen.

    Erfaring med Lån & Spar bank er ca samme rente som Danske Bank men højere omkostninger og sikkerhedsstillelse feks. ved bolig og andelslån. ( og derved i sidste ende dyere)

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.