Kassekredit

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #87672
    AnonymForfatter

    Jeg ønsker at oprette en kassekredit, da jeg som jordemoderstuderende kun har mulighed for at tjene lidt udover su’en hvert halve år, da jeg ellers er i praktik. I mine praktikperioder har jeg store udgifter til transport mv, så det bliver let temmeligt knebent.
    Men hvor får jeg den billigste kassekredit? Jeg har ingen gæld mv.

    #111838
    AnonymForfatter

    Hejsa,
    Når du skiver den med den billigste kassekredit, så går jeg ikke ud fra du har set listen her på My Banker der giver et godt billede af dette. Se på forsiden af My Banker, Forbrugslån / kassekredit.
    Med alle de børn du skal hjælpe til verden der skal have en børneopsparingskonto, må du kunne finde et fornuftigt pengeinstitut. Men kik på listen.
    Held og lykke med uddannelsen.

    #111840
    MichaelForfatter

    Har du ikke overvejet et SU-lån istedet? Det er billigere end kassekreditten og du har bedre overblik over økonomien. En kassekredit kan hurtigt løbe løbsk i dit tilfælde, hvis økonomien spidser til en gang imellem som du selv skriver.

    #155316
    AnonymForfatter

    Hej studerende

    Godtnok et gammelt indlæg, men måske kan andre få glæde af mit svar.
    Ja, jeg kender flere studerende som har lidt ondt i økonomien, det gælder også mine egne døtre. Et lille fif du kan bruge, hvis du kun skal bruge en kassekreditten i en kortere periode, fx i en måned med mange udgifter, er faktisk at få en løsning til 0% i rente.

    Du kan få en kassekredit til 0% (den billigste kassekredit), ved at få fx et mastercard fra din bank eller lign., du kan endda finde steder hvor mastercardet er helt gratis.

    Fidusen er beskrevet på http://www.sparet-er-tjent.dk/2010/03/lan-til-0-i-rente.html

    Go’ fornøjelse
    Keld

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.