Gode råd til presset økonomi

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • West44Forfatter
    Indlæg
  • #94942
    West44Forfatter

    Hejsa.

    Jeg er kommet i en situation, hvor min økonomi er gået hen og blevet ret presset. Det er selvforskyldt. Har levet over evne og optaget for mange dyre forbrugslån hen ad vejen og nu er mit rådighedsbeløb nærmest lig nul. Jeg vil meget gerne ha´ ryddet op i min økonomi, så jeg kan starte på en frisk. Min nuværende bank, er ikke indstillet på at hjælpe, så jeg leder med lys og lygte efter andre muligheder.

    Alder: 35 år
    Civilstand: Single
    Indtægt: 27.000 før skat
    Børn: 0
    Bil: 0
    Bopæl: Ejer et hus, hvor der formentlig ikke er friværdi. Vurdering for 1/2 år siden, viste at min gæld i huset og vurdering var den samme.
    Forbrugslån: 130.000 kr. Fordelt på 3 kassekreditter og 3 lån. Disse er ikke i min primære bank, hvor jeg har min boliggæld.

    For at komme på rette fode igen, kunne et samlelån gøre en stor forskel. Tror I, at der er en bank som vil hjælpe i min situation. Er der nogen herinde, der har erfaringer med en lignende situation? Eller som har en god idé eller to. Gode råd modtages meget gerne.

    På forhånd tak!

    /West

    #215308
    HalliHalloForfatter

    Hej West44!

    Hvordan skal nogen herinde kunne vide om en anden bank er interesseret i at overtage din gamle gæld?

    Mit råd er at få dine lån betalt ud de steder hvor de er optaget, når du har kunnet finde ud af at oprette 6 forskellige lån, så kan du nok også overskue at betale hvert enkelt lån tilbage igen.

    Hvis du evt. er interesseret i et “samlelån", så kontakter du blot en hel masse banker for at høre hvordan de stiller sig.

    Herefter kan du berette her om dine oplevelser.

    Held og lykke med tilbagebetalingerne og dit liv fremover.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.