Uvildig rådgivning – en jungle!

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #94303
    AnonymForfatter

    Jeg føler ikke jeg får optimal rådgivning omkring min økonomi, pension, rentemuligheder, kreditlån osv i min bank. Jeg tror ikke jeg har de mest optimale løsninger, og søger derfor en uvildig økonomirådgiver der kan hjælpe med at få strikket mine muligheder ordenlig sammen. Jeg synes bare det er en jungle at finde rundt i. Hvem er god, og får man hvad man betaler for osv…
    Er der nogen der har gode erfaringer med nogle rådgivere i Midtjylland, og evt pris på dem?

    #207378
    HalliHalloForfatter

    Hej pipper

    Hvis du har fulgt lidt med herinde siden du oprettede dig for næsten 2 år siden, så burde du efterhånden kende lidt til økonomi.

    At bede om en anbefaling på en uvildig rådgiver kan du ikke bruge til noget, da det er forskelligt fra person til person hvad man opfatter som en god rådgiver eller god rådgivning.

    Og husk at selv uvildige rådgivere ofte ikke er helt uvildige efer min opfattelse, da de også har en interssere i at tjene nogen penge.

    Det du ikke mener du har forstand på kan du sikkert google dig til og derved sætte dig ind i stoffet.

    Emnet om uvildige rådgivere har været oppe flere gange herinde.

    Jeg ville bare bruge min sunde fornuft og spørge din bankrådgiver og pensionsrådgiver til råds, idet det er meget sjældent at de giver direkte forkerte råd.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.