Et paradoksernes paradoks.

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #92474
    AnonymForfatter

    Indlægget er slettet af redaktionen, da det ikke lever op til Mybanker.dk’s retningslinier. Vi har den 27.11.2011 skrevet (mail) til robinhood: “Du er ikke længere velkommen i Mybanker.dk’s debatforum med dine skøre indlæg, da de alene har til hensigt at ødelægge vores debatforum. Vores debatforum er for folk, der vil diskutere økonomi på en sober måde. Du må finde et andet sted, hvor du kan diskutere dine meninger om “mærkelige ting" henne".

    #176344
    HJLForfatter

    Du mener at det er et paradoks at der puttes reklamer ind imellem 2 indlæg?

    Alternativet hvad er det?

    At reklamen buldre ned i 7-15 sek. inden vi kan debatere…

    Så scroller jeg heller forbi 4 intetsigende links.

    De der vælger at trykke på dem er efter mit bedste bud, allerede på jagt efter tilbud.

    Mit forslag til dig. Kom med et bedre alternativ.

    Mvh HJL

    #176350
    AnonymForfatter

    Har absolut intet imod reklamer. Det var mange af reklamernes art, jeg havde i tankerne. En reklame for eksempelvis Leasy, DER, Accaptcard eller lignende er vel nærmest at sammenligne med reklamer for massageklinikker på et indremissionsk site.

    #176354
    HJLForfatter

    Du mener der er noget galt med mybankers moral?

    Jeg tænker at de blot skal have nogle klejner i kassen her op til Jul.

    Så igen hvad er alternativet?

    Jeg tror bare vi skal være glade for at der ikke først skal køre en reklamevideo i 10 sek. inden vi kan komme til debatten.

    Måske mybanker burde søge statskroner til at få fjernet de stygge reklamer?

    Så “nonnerne" bliver i klosteret…

    #176356
    testForfatter

    ja det må da være en sag for enhedslisten 🙂

    #176362
    AnonymForfatter

    Indlægget er slettet af redaktionen, da det ikke lever op til Mybanker.dk’s retningslinier. Vi har den 27.11.2011 skrevet (mail) til robinhood: “Du er ikke længere velkommen i Mybanker.dk’s debatforum med dine skøre indlæg, da de alene har til hensigt at ødelægge vores debatforum. Vores debatforum er for folk, der vil diskutere økonomi på en sober måde. Du må finde et andet sted, hvor du kan diskutere dine meninger om “mærkelige ting" henne".

    #176428
    AnonymForfatter

    Hej Robinhood

    Jeg er overbevist, om at mybanker har rigtig mange besøgende med god økonomi og rigtig mange med knap så god økonomi. Har du set indlægget “Lån trods RKI" eller hvad det nu hedder. Indlægget er ikke mindre end 26 sider langt og topper vist listen over længstvarende diskussion.

    Mybanker behøver ikke være moralske for min skyld og jo større marked jo større indtjening. Må bageren nu heller ikke sælge kager til de overvægtige, fordi de hellere bør spise en salat?

    På et politisk plan kunne man måske tale om, om det er for let og dyrt at låne penge hos visse finansieringsselskaber og at de udnytter svage mennesker. Men hvad er alternativet så for nogle – rockerlån, at de må gå fra hus og hjem?! Hvis disse låneudbydere aldrig fik deres penge inkl. renter igen, ville markedet heller ikke eksistere.

    #176434
    AnonymForfatter

    Indlægget er slettet af redaktionen, da det ikke lever op til Mybanker.dk’s retningslinier. Vi har den 27.11.2011 skrevet (mail) til robinhood: “Du er ikke længere velkommen i Mybanker.dk’s debatforum med dine skøre indlæg, da de alene har til hensigt at ødelægge vores debatforum. Vores debatforum er for folk, der vil diskutere økonomi på en sober måde. Du må finde et andet sted, hvor du kan diskutere dine meninger om “mærkelige ting" henne".

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.