RKI-Sletning

Viser 11 indlæg - 16 til 26 (af 26 i alt)
  • Indlæg
  • #110832
    AnonymForfatter

    Hej med jer.

    Jeg kender ikke den hp, som eksempelvis Mette, henviser til – men at det skulle være svindel, blot fordi udbyderen har hævdet det, er noget helt andet.

    Jeg kan personligt, garantere jer for, at blot fordi det meget stringente regeler om drift af offentlige registre, foreskriver sletning af Ribers, efter 5 år – så sker det langt fra, i alle tilfælde.

    Og det er envidere korrekt, at Ribers ikke nedværdiger sig til at besvare henevendelser omkring registrering, når man måtte ønske disse oplysninger.

    Jeg kan kun opfordre til, at man støtter ethvert initiativ, for folk som vil gøre en aktiv indsats mod Ribers gældtyranni.

    #110834
    MichaelForfatter

    stock: Hvad er det for et “gældstyranni" du hentyder til? Forsvinder gælden da af at du bliver slettet i RKI?

    #110838
    AnonymForfatter

    Man kan jo komme om tvivl om, hvorvidt man skal grine eller græde, når personer, som slet ikke har åndelig kapacitet, til at begribe en sags kompleksitet, alligevel tager del i debatten.

    Vi har et parlamentarisk vedtaget lovsystem i dette land, og én af de love som øjensynligt, har fundet flertal i folketinget, der jo som bekendt er et temmelig lovlgt valgt organ, er altså den aktuelle
    5 års forældelsesfrist.

    Mit anbringende i sagen om gældtyrani, gælder alene dette forhold.

    Uanset om gælden er betalt, eller faldet for forældelsesfristen, så skal fordringen altså slettes.

    Jeg er stadig i tvivl, om alle der læser dette, helt har begrebet det.

    #111988
    AnonymForfatter

    Hej nu har jeg lige læst alle jeres indlæg om RKI-sletning…. Jeg synes det er kanon, jeg har mand hus bil og over 13000 udbetalt hver måned, min økonomi er nu sund og rask, men for nogen tid siden var jeg ansat et sted der ikke ville udbetale løn, og det medførte at jeg i løbet af var noteret i RKI for forhold der i alt beløber sig til 5-6000 kr. det er ikke ret meget, men det var fordelt på 10 forskellige kreditorer, da ville jeg have ønsket jeg havde kendt til denne service, da det så havde været muligt for mig netop at samle al min gæld et sted og så kunne betale et fast beløb hver måned til en i stedet for overdrevne mange små beløb, og ekstremt mange renter.

    jeg anses ikke for at have en dårlig økonomi, men det er alt for nemt “bare" at sætte folk i RKI der gik i alt 1½ måned før jeg var noteret for den første…. af et selvskab hvor jeg havde været god kunde i de sidste 4-5 år….. skal lige siges at jeg ikek benytter mig af selskabet mere….

    derudover er det jo meningen man skal slettes for fordrinmgen når denne er betalt, hvilket jeg har opletvet i flere tilfælde ikke er sket uden at jeg har skulle hidse mig seriøst på….

    da det her skete havde jeg gang i en retssag for over 50000 så pengen var der jo rig mulighed for kom, men det gør bare at der ikek er nogen hjælp at hente selvom man ikke selv er skyld i den situation man sidder i…

    men alt skal jo være ret, og jeg tror da også at nogle af dem der står der står der bevidst, og dem vil det muligvis ikke hjælpe at blive fri, men der er rigtig mange det hjælper at komme fri af RKI, så tænk lige over det inden i begynder at brokke jer…. I SKAL SELV HAVE VÆRET DER FØR I KAN TILLADE JER AT UDTALE JER OM DET!!!!!!

    #111992
    MichaelForfatter

    Hvis du har mand, hus og bil og ikke kan klare en uforudset udgift på 5-6000 kr, så er din økonomi ikke sund. Hvis du så ovenikøbet lider rentedøden for et så latterligt lille beløb, så har du vist også et eller andet psykisk problem.

    Og så hvis du ellers ikke har opdaget det endnu: Du kan selv få samme “service" gratis hvis du kontakter RKI og gør indsigelse på dine registreringer.

    #111994
    AnonymForfatter

    jeg ved jeg i fejler noget psygisk….. men det er faktisk kanon dyrt i renter…. prøv du at blive snydt for løn i 3 mdr og se om du kan klare uforudsete udgifter på bare 500 kr….. min økonomi fejler ikke noget og har ikek gjort det…. den var skrentende på grund af den manglende indtægt, men blev hurtigt bragt op igen….. vi har lige fået en uforudset udgift på over 100.000 kr. og den klarer vi let….. kalder jeg da en sund økonomi….. og desuden er det ikek alle der lige så let kan overskue det og derfor synes jeg det er en kanon ide….

    men som sagt prøv det selv FØR DU UDTALER DIG for i mine ører er dine udtalelser latterlige og langt ude og bærer tydeligt præg af at du ikek ved hvad det vil sige at leve et liv…. det er op og ned… take it or leave it!!

    #111996
    MichaelForfatter

    Du kan let klare en udgift på 100.000, men ikke én på 5-6000 kr?! Nu rabler det da helt for dig. Tror vist jeg stopper denne debat med dig, da du vist er en fake

    #112000
    AnonymForfatter

    Hvem er Palle? Er det noget der har været sendt i en udsendelse (evt. Operation X) eller kender I der tiltaler ham Palle, ham personligt…??

    #112016
    AnonymForfatter

    Det er såmand bare Palle Kristensen, der står bag en site, http://www.rki-sletning.dk. Se bare dette indlæg fra Ekstra Bladet fra den 18. oktober 2006, hvor Ekstra Bladet har skrevet om http://www.rki-sletning.dk, og hvor du kan læse om Palle Kristensens manglende moral og etik:
    http://ekstrabladet.dk/forbrug/forbrug_nyheder/article234748.ece

    Og prøv at skriv RKI-sletning i Google og det vælter frem med advarsler. Du kan også finde på Google et indlæg, hvor han skriver “luder" som svar til en person. Så hold dig langt væk fra den mand og hans services.

    MVH/Nuser

    #112082
    AnonymForfatter

    Hej Nuser

    Tak for info. Det var nu heller ikke fordi jeg hverken har lyst til at høre mere til ham eller brug for hans tilbud. Er ikke i RKI og kommer det ALDRIG nogensinde. I 95% af alle tilfælde hvor en person registreres i RKI har der været en anden udvej (personlig holdning). Så jeg synes da at det er godt det findes, så de dårlige betalere kan spottes….

    #120408
    AnonymForfatter
Viser 11 indlæg - 16 til 26 (af 26 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.