Amager.. Et lån på 5000,-

Viser 13 indlæg - 1 til 13 (af 13 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #91854
    AnonymForfatter

    Hej igen.. Uheldene rasler ned over mig. Skulle have 7800 ind på min konto idag og nu kommer de først mandag. Står i et afsindigt møg problem og skal bruge 5000 idag.. Nogle fra Amager der kan låne dem ud til Mandag. Bevis haves og garanti stilles. Lad være med de dumme kommentarer, det er alvorligt ment og jeg ved det er et skidt sted at spørge om hjælp..

    #167808
    AnonymForfatter

    Du må meget undskylde .. men hvis du vil undgå dumme kommentarer .. så skulle du have droppet dit dumme indlæg … hvad regner du selv med .. du må meget undskylde og folk kan kommentere mit indlæg til evig tid .. men for fanden hvor er man ikke for smart at bede om penge på http://www.mybanker.dk.

    #167810
    AnonymForfatter

    Her er ingen der beder om penge.. Blot om hjælp..

    #167812
    AnonymForfatter

    Hvad har du af aktiver?

    Bil, fladskærm, playstation etc..

    #167814
    AnonymForfatter

    Jeg har nok som alle andre fladskærm. Har en bil der står på værksted og først bliver lavet når jeg har penge til det.. Men har papirer på at jeg har penge ude som jeg ser frem til at modtage..

    #167816
    AnonymForfatter

    Hvis du ikke kan give mig pant i aktiver, der modsvarer værdien af beløbet du skal låne, så har jeg ingen interesse i at låne ud..

    #167818
    AnonymForfatter

    Min bil står i 15000,- Er det nok ??

    #167820
    testForfatter

    du ku vel lige så godt spørge om der står dum på rygge af nogen af os.

    mybanker er ikke et låne forum

    #167822
    AnonymForfatter

    Der behøver ikke at stå dum hvis man nuboede tæt på eller havde et sind med passion og forståelse, du må meget gerne have din mening men jeg tror heldigvis der findes folk med det samme hjerte som jeg selv..

    #167854
    AnonymForfatter

    Ham/hun eller dem, skal du skulle betale til i weekenden, kan du jo ‘låne’ dem af og vente til mandag. Det gør vel ikke den voldsomme forskel.

    #167862
    AnonymForfatter

    Du har selv fortalt om din økonomi her, det ville være risikabelt og dumt hvis nogen lånte dig de penge. Især når de ikke kender dig personligt.

    Hvilken motivation skulle de i øvrigt have for at gøre så meget for at hjælpe dig, der er mange fatte børn i Afrika og andre steder som selv er helt uden skyld, som ville få meget mere hjælp for de samme penge, hvorfor hjælpe netop dig?

    #209460
    AnonymForfatter

    Stadig presset?

    #209526
    AnonymForfatter

    Lån penge helt rente- og gebyrfrit her!

    Vidste du, at det lige nu er muligt at låne penge helt gratis?!? Altså ikke bare gratis med en eller anden spidsfindig, juridisk forklaring skrevet med småt på sidste side af en alt for lang låneaftale. Men helt gratis i ordets bogstaveligste forstand betydende fuldstændig rentefrit og gebyrfrit og altså helt uden omkostninger. Ja, det kan du faktisk hos Vivus, som er en anerkendt og veldrevet udbyder af kortfristede lån. Du kan låne op til 6.000 kr. hos Vivus, og da der er tale om kortfristede lån, skal du være opmærksom på, at pengene skal tilbagebetales efter en måned. Du kan naturligvis forlænge lånet eller optage et nyt lån, hvilket dog ikke vil være gratis den efterfølgende gang. Vivus garanterer dog, at deres kortfristede lån er markedets billigste lån

Viser 13 indlæg - 1 til 13 (af 13 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.