Hvem tilbyder Andelsbolig Prioritet “rigtigt”

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Jesper nyForfatter
    Indlæg
  • #91353
    Jesper nyForfatter

    Hej Alle banknørder

    Kan I hjælpe mig med at fortælle hvilke banker som tilbyder Andelsbolig Prioritet med ens rentesatser på indlån og udlån?

    Jeg har spottet at Nordea har følgende produkt;
    Nordea Prioritet, Andelsbolig er en kombination af en udlånskonto og en indlånskonto. Det unikke er, at du får det samme i rente på dit indlån, som du betaler for lånet.

    I mit tilfælde med en opsparing i firma er ovenstående virkelig værd at gå efter. Danske Bank, Ny Kredit og EIK Bank har ikke dette produkt……. er Nordea virkelig alene med dette tilbud?

    Lad gerne høre for muligheder?

    A50

    #159188
    ForbrugerenForfatter

    Jeg ved ikke lige mht. med andelsboliger.

    Men noget helt andet, så er jeg ikke sikker på, at du kan gøre dette, når det er firmaet, som har pengene og det er dig som låner pengene. Du bør i hvert fald nok lige spørge Skat om en forhåndsgodkendelse først, så du ikke laver en Thorning 🙂

    #159192
    Jesper nyForfatter

    Vedrørende afklaring med SKAT er der ingen problemer, ellers tak for det “hint".

    #159222
    thsvForfatter

    Jeg håber da, at Skat reagerer, hvis du på denne måde blander privatøkonomi og virksomhed sammen.

    #159228
    Jesper nyForfatter

    Min revisor er mangeårig skatteekspert og ham stoler jeg på. I min forbindelse med skatteafregning iht VSO skulle alt være i bedste orden.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.