Ny bank med Visakort

Viser 8 indlæg - 16 til 23 (af 23 i alt)
  • Indlæg
  • #152954
    AnonymForfatter

    Som jeg ser det, kan folk med styr på deres økonomi blive 24/7-kunder. Det kan jo komme an på en prøve for spørgeren, for konceptet er super.

    Jeg bor selv i det vestjyske, og her er der masser af DB-automater.

    #152966
    HalliHalloForfatter

    Nu ved jeg ikke hvor du bor i Vestjylland du bor, men jeg var sidste år på ferie i Hvide Sande og jeg kunne ingen gang finde en filial i Ringkøbing. Så der ligger da vist ikke ret mange i Vestjylland. Den nærmeste lå i Herning eller knapt 80 km væk fra Hvide Sand, det er da et stykke vej.

    Og bliver du 24/7 kunde, så koster det også at hæve på posthuset i Ringkøbing, men jeg skulle ikke betale noget, da jeg kun er såkaldt basiskunde.

    Så 24/7-konceptet mangler mig bekendt nogle fordele, og hvad skal man med alle de kort, som Master,American, når man har rigeligt i forvejen, jeg spørger bare?

    #152974
    SoleilForfatter

    “Det er ikke gratis at hæve i andre banker" – skriver Lykkedrengen, det kan jeg ikke forstå, jeg hæver da en gang imellem i Nordea automaten med mit Eik Bank Visa kort, det koster ingenting, men normalt hæver jeg i butikker, når jeg køber ind, det koster heller ingenting.
    Med hensyn til prisen for valuta vil jeg gøre opmærksom på, at billigste valutakøb fås i de små valuta “butikker", der findes i en række større byer, bankerne er alt for dyre, ofte både med gebyr og kurser.

    #152978
    AnonymForfatter

    Det jeg skriver er, at det ikke er gratis for 24/7-kunder at hæve i andre bankers automater. Samtidig skriver jeg, at det mange steder (måske ikke i det yderste Vestjylland) ikke er nødvendigt, da der er mange DB-automater rundt omkring.

    Det koster faktisk bankerne et gebyr på ca. 4 kr. hver gang en af bankens kunder hæver i en anden banks automat.

    #153018
    AnonymForfatter

    Hæv dog penge med visakortet i butikkerne – det er gratis og de er overalt!

    #153020
    testForfatter

    vel vel vel. hvad er fordelen ved eik bank? ja det er netop ikke billigere med valuta ind andre banker. med gebyr på visa er det netop dyre. 15 kroner er altså også penge. Nå med hvad fordele er der så i eik bank i eik banks fans? nå ja gratis hævning i danmark. ja men det er jo det jeg siger hæv i neto eller i den bank man har kort i.

    nå så er der langt til en bank men så er der vel en netto, fakta eller andet og hvor er det lige man ikke kan betale med dankort direkte i øvrigt? hos den sorte høker?

    og halihalo flot regnet ud du

    #160506
    NielsBorgForfatter

    Problemet med Andelskasser er bare at de er smadderdyre, når man sjkal overføre beløb elkektronisk. Der koster EIB Bank bare kr. 20,- pr overførsel

    #160508
    testForfatter

    elektronisk? du mener til udlandet? der kan man jo så bare bruge en anden bank eller f.eks. danske bank

Viser 8 indlæg - 16 til 23 (af 23 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.