lån penge til af starte nyt liv

Viser 10 indlæg - 16 til 25 (af 25 i alt)
  • Indlæg
  • #152076
    AnonymForfatter

    Jeg mistænkte ham mere for at være “Jeg er så meget på røven" skrevet den 29.12.2008.

    Her var flere at debattørerne nemlig samme person, ifølge Mybanker.

    Det ser ud som om lammeskind også er inde på det – da han efterlyser Doho, som optrådte kraftigt i ovennævnte tråd.

    #152078
    testForfatter

    vuldrian. Vel nu er det godt nok GP der skriver det men det er jo en lettere sarkastisk måde at sige på at man skal tænke før man handler. Når man har spist sig tyk hvad er så rådet? At tabe sig ved at spise mindre ind man forbrænder. Der der så også mange der mener er fornærmelse men desvære når fedte sider på side bene eller gælde er i hus er der ikke så meget andet ind hårdt arbejde der hjælper.

    indlægget virker nu mest af alt som et tigger brev.

    #152084
    AnonymForfatter

    http://www.ludomani.dk/cms/index.php?index

    Til de der har svært ved at læse, kan jeg kort opsummere at der er tale om en sygelig lidenskab.

    Så “det skulle du have tænkt på" svarer lidt til, at sige at en der er kørt over af en lastbil skulle have tænkt sig bedre om før han/hun gik over vejen. Det er respektløst og arrogant. Hvis GP går rundt og siger den slags til folks ansigt i virkeligheden, er det mig en gåde at han ikke er hospitaliseret for længst. Ligesom det er mig en gåde, at Mybankers vattede moderatorer ikke for længst har grebet ind overfor denne vanvittige personage.

    #152088
    AnonymForfatter

    Det er sjovt som folk bliver fornærmede, når de præsenteres for åbenlyse fakta.

    Når man er RKI-registreret, og i øvrigt har udsigtsløs stor gæld, så kan man bare ikke låne noget som helst sted i Danmark.

    Det er udelukket, erkend det dog!

    #152090
    testForfatter

    det er ikke rart at miste sin fornuft til en sygdom men en gang i mellem virker det også lidt som at man skjuler sig bag samme. Overvægtige lider af overdreven spise tvank, narkomaner har haft en dårlig barndom, børn er pjækker skal i behandling og så viderer.

    måske svare gp som han gør ikke for at være ond men fordi det her minder for meget om et tigger brev.

    men som michael skriver var det nok bedste bare at ignorere det

    #152116
    AnonymForfatter

    Og det er sjovt som du, GP a) ikke forstår at undlade at forhåne de pågældende, og b) bilder dig ind at alting altid er selvforskyldt. Fy for en indskrænket hjerneaktivitet.

    #152136
    AnonymForfatter

    Det der er jo kun halvdelen af det, du sagde. Du udelagde dét, der var problemet. Din hånen og “du ligger som du har redt"-humlen… Den skader mere end den gavner.

    Desuden er det kun gennem officielle “pengeinstancer" eller hvad man skal betegne dem som, at det måske er “umuligt". Som en anden forhørte sig om, kan venner eller familie måske være det, der kan lade ham se lyset for enden af tunnelen.

    Du står mellem at skylde 24.000 væk og ved ikke at betale, så får du klippet fingrene af, du bliver smadret til ukendelighed eller andet ubehageligt. Og frygten for dette gør, at du måske falder tilbage til ludomanien, fordi du ikke ser anden mulighed for at tjene pengene.

    Eller også finder man fx en god ven og/eller noget familie at låne dele af pengene af, så man kan få rettet op på sit liv og købe sig tid til at betale dem tilbage med realistiske renter fremfor rocker-gebyrer, dummebøder osv.

    #227088
    Cug1990Forfatter

    Hej, jeg er interesseret i at låne. Hvis du er en låne udbyder?

    #227090
    Cug1990Forfatter

    Hej er det sådan at du låner ud til private?

    #227092
    testForfatter

    Nej

Viser 10 indlæg - 16 til 25 (af 25 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.