Hvem kan hjælpe med at finde et indlæg

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • HalliHalloForfatter
    Indlæg
  • #90373
    HalliHalloForfatter

    Forleden (eller inden for de sidste par uger)var der et indlæg om en der ville flytte sin opsparing fra EIK-Bank til Nr. Nebel Sparekasse.

    Er der nogen der kan se hvor dette indlæg er havnet (angiv venligst dato), da jeg har søgt og søgt på MYBANKERS søgemaskine uden resultat…..

    Hvem kan hjælpe?

    På forhånd mange tak for ulejligheden.

    #145610
    AnonymForfatter

    Kan det ikke være Bo Sol’s indlæg af 3.9.09 “Eik Bank nedsætter renten mere end Nationalbanken".

    #145632
    HalliHalloForfatter

    Nej, det er ikke det indlæg Hannibal. Er der andre der kan hjælpe?

    Det er pudsigt at du nævner BoSol, da andre har bemærket at hans indlæg ofte fjernes fra debatten.

    Med så mange brugere på denne side må der da være andre der har set det indlæg eller kan det evt. også være blevet fjernet?

    #145640
    AnonymForfatter

    Prøv at søg på Nørre Nebel (og ikke Nørre Nebel Sparekasse) så får du 22 resultater og så må dit eftersøgte indlæg, da være der.

    #145652
    HalliHalloForfatter

    Jeg har prøvet at taste Eik-Bank og Nørre Nebel Sparekasse ind, men intet kommer frem.

    Det er lidt mærkeligt, for det var da vist dig Hannibal, der besvarede spørgsmålet, men jeg kan have husket forkert.

    #145656
    AnonymForfatter

    Jeg har intet med Eik-bank og Nørre Nebel Sparekasse at gøre. Kender dem kun her fra debatten.

    Men tast KUN søgeordet “Nørre Nebel". Hvis du taster “Nørre Nebel Sparekasse" får du også alt med andre sparekasser.

    #145664
    HalliHalloForfatter

    Det kommer altså ikke frem hverken når jeg taster Nørre Nebel eller EIK-Bank,derfor spørger jeg en af jer andre hvor det er blevet af. For jeg kan jo have overset det.

    Jeg mener nemlig det var dig der havde svaret på det Hannibal. For det drejede sig i kort træk om en der have overført sin indekskonto til Nørre Nebel Sparekasse, da de giver hele 3 i rente. Og du har jo selv disse kontrakter ligesom BoSol ikke?

    Måske denne oplysning kan hjælpe mig på sporet…..

    #145668
    AnonymForfatter

    Nej – jeg har ingen indekskontrakter.

    Og jeg ved heller ikke hvad Bo Sol har.

    Håber der er en anden, der kan hjælpe dig.

    #145670
    thsvForfatter

    http://www.mybanker.dk/bank/debat/vis_indlaeg.html?id=3759#indlaeg42723

    Jo, det er i præcis den tråd, at (2) skriver om Nr. Nebel Sparekasse og deres index-kontrakter.

    Og fremgår jo af oversigten:
    http://www.mybanker.dk/bank/ny_konto/indekskontrakter/?bank_overrule_saerlige_betingelser=on

    #145688
    HalliHalloForfatter

    Tak Thsv, du er bare god – det var lige det indlæg jeg ikke kunne finde.

    #145698
    HalliHalloForfatter

    Hannibal, jeg troede virkelig det var dig, der havde besvaret spørgsmålet, da du for et ikke så lang tide selv havde et indlæg om at du var gået på pension efter at have været på efterløn. Alle der er født før NOV/1953 burde jo have sikret sig 6 indexkontrakter.

    Men BoSol har helt sikkert disse kontrakter, jeg mener han har spurgt om dette herinde 117 gange,ligesom han endnu flere gange har skrevet hvor billigt han gennem Sydbank kan overføre Euro til udlandet til en favørkurs.

    Det jeg bare ikkekan lide ved ham er, at han også skriver at det er for at unddrage beskatning, men det er jo hans sag.

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.