Valg af bank

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #90039
    AnonymForfatter

    Jeg er studerende på 22 år og har for øjeblikket Fionia Bank. Jeg vil gerne skifte til en ny bank, da jeg er træt af deres gebyrer og rentenedsættelser på indlån, samt bankens elendige situation. Jeg vil være studerende de næste 6 år også.

    Jeg ønsker mig en bank med lave/ingen gebyrer, gratis brug af netbank og gratis overførsler mm.,gode indlånsrenter og fornuftige renter på lån/kassekredit, hvis jeg nu skulle få brug for det engang. Jeg har ingen lån.

    Hvad vil I foreslå? Jeg har overvejet Danske 24/7 Ung pakken.

    #140044
    AnonymForfatter

    Slet ingen der vil hjælpe?

    #140048
    AnonymForfatter

    Overvej Eikbank. (Formentlig den billigste bank du kan finde til din økonomi)
    Dog ren internetbank.
    24-7 er ok.Bare irriterende at man ikke kan fravælge alle de kreditkort der medfølger. Har ikke brug for dem. 🙂

    #140086
    AnonymForfatter

    Nu er Fionia Bank jo krakket, og ligger i det statslige afviklingsselskab.

    I løbet af et par måneder vil Fionia Bank formentlig være solgt til enten Spar Nord eller Nordea. Hvis du gerne vil være kunde der, så kommer det til at ske automatisk.

    Ellers så synes jeg Danske Bank billige 24-7 Ung, er et godt bud på en optimal løsning til en studerende.
    – Gratis Mastercard, Visa og American Express kort (uden årsgebyr)
    – Kassekredit på 20.000 til en rente på 6,5 så vidt jeg husker.

    #140094
    thsvForfatter

    Jeg ville nok overveje Nykredit banks 1828-konto eller netop 24/7 ung, som du selv nævner.
    Er selv en glad Eik bank kunde, selvom jeg da gerne havde set en endnu lavere rente på vores boligprioritet end de nugældende 2,8%, som jeg blev oplyst via telefonen, da jeg spærrede mit gamle dankort.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.