Har jeg gjort et godt køb??

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #89812
    AnonymForfatter

    Ja, det burde jeg have spurgt om før jeg købte den, men jeg har lige købt en andel og er nu kommet i tvivl om det overhovedet var et rigtig godt køb, når alverdens boligspekulanter siger at priserne fortsætter nedaf de næste 3 år.

    Men fakta er at jeg har købt en andel på nørrebro på en stille gade lige ved nørrebroparken.
    Den er 60 m2, 2 værelses som kan deles, hvilket jeg regner med at gøre. Den trænger til at få slibet gulve, blive malet og lidt renovering af køkkenet, men alt i alt regner jeg med at smide 30.000 i den, får heldigvis gratis håndeværkerhjælp. Der er toilet med bad.
    Den koster 2900 kr om måneden ink. vand,varme tv og internet. Og jeg endte med at give 410.000 for den. Der er andre lejligheder til salg, og dem der er solgt er solgt til mellem 500-550 inden for den sidste måned. Inden da blev de slogt væsentlig dyrer.

    Jeg har gjort et godt køb i forhold til de andre der også har købt nu, men hvad kan man regne med i fremtiden??? Den ligger jo rimligt fornuftigt og jeg synes faktisk at jeg har fået meget for pengene, hvilket jo i sidste ende er vigtigst, men vil jo nødigt miste en masse penge.

    #137946
    AnonymForfatter

    Uden at kende til foreningens økonomi, virker det fint. Men hvor lang tid regner du med at bo i den og hvad skylder du i den?

    #137948
    AnonymForfatter

    foreningens økonomi er okay…der er ikke udsigt til stining i huslejen, og den har et rimligt overskud hvert år. Jeg har lånt alle pengene 330.000 i banken og 100.000 af familie, som der er 2,5% renter på men som ikke skal betales tilbage.

    #137950
    AnonymForfatter

    hov glemte det sidste spørgsmål. Jeg regner med at bo der mindst 5år, til jeg er færdig med at læse og har helt styr på økonomien.

    #137964
    AnonymForfatter

    Ganske udemærket køb vil jeg sige, uden at kende foreningens økonomi og bygning(ernes) generelle stand. Har selv købt en andel sidste år på 64 kvm på indre nørrebro til ca. 670.000

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.