Jeg er så meget på røven!!!

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #89304
    AnonymForfatter

    Jeg har gennem ca. 2 år oparbejdet mig en kæmpegæld da mit forbrug har været højere end min indtjening. Løn 360.000 om året.

    5 lån i ekspressbank
    1 lån i Lånlet
    1 lån i ikano finans
    1 lån ge money bank
    1 pantebrev ge money bank
    1 lån i DER
    1 lån i Leasy
    1 boliglån i banken
    1 kreditforeningslån i banken
    1 forbrugslån i banken
    1 kontokort til et stormagasin
    1 kassekredit trukket på 40.000 i en anden bank
    1 lån i citybank

    Samlet gæld ca. 1.900.000

    Aktiver

    Bil 100.000
    Lejlighed 1.200.000

    Aktiver 1.300.000

    Jeg kan slet ikke få det til at hænge sammen til den første og slet ikke når terminerne kommer.

    Jeg har ligget på mine blødende knæ og spurgt bankerne om hjælp til at hjælpe mig ud af dette gældshelvede hvor jeg betaler op til 22 % i rente, men nej ingen hjælp der.

    Jeg er så desperat at mit næste step er den kriminelle løbebane, for jeg holder ikke længere til det psykisk.
    Der er ikke mere hjælp at hente hos famillien da min kvote af løgne er blevet brugt op.

    Jeg vil hellere være kriminel og ryge i spjældet end at tabe ansigt til min famillie ved at fortælle dem hvor dum jeg har været.
    Så er der nogen der siger om jeg ikke vil tabe ansigt hvis jeg ryger i spjældet? Nej for det kommer ikke så vidt! Jeg stikker af og gemmer mig i udlandet, og nej jeg melder mig ikke som stein bagger.

    Jeg er i midten af tyverne og pengene er blevet spillet op da jeg ikke har kunnet modstå fristelsen.

    Har tænkt på gældssannering men man opgiver jo allerede efter at ha læst deres første side hvordan tingene skal udfyldes.

    Jeg er træt af mig selv, samfundet, sygehusvæsenet, danske spil og deres fucking reklamer i tv, alt i alt en bitter ung mand der MEGET gerne ville kunne betale sin gæld hvis lånene blev lagt om, men bliver afvist gang på gang!

    Nu kommer der sikkert en masse negative indlæg om at man ligger som man selv har redt, og ja det er korrekt.

    Jeg har altid tjent min egne penge, har aldrig været på su. eller på støtten. Har haft chefjobs siden jeg var 18.

    Nogen der har det ligesom mig?
    Nogen der kan låne mig 300.000 så jeg kan få banket de dyre lån af og få en normal hverdag med en god nattesøvn, og inden jeg rammer den kriminelle løbebane?

    Jeg føler mig som en gammel mand da jeg ikke længere har energi til noget da alt drejer sig om at skaffe penge.
    Tænker på penge som det første når jeg vågner, og som det sidste når jeg går i seng….

    Og det er faktisk meget slemmere end det lyder til i dette lille indlæg!

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.