SMS Lån

Viser 15 indlæg - 46 til 60 (af 76 i alt)
  • Indlæg
  • #133932
    coxweliForfatter

    Hvis nogen skulle være desperate for at låne penge til en enormt høj ÅOP, så kan jeg anbefale folkia.dk
    Første gang spørger de godt nok efter en lønseddel, men det klares over en email.

    Tror ikke man kan låne 10.000, men tit er 2.000 jo også en hjælp (her & nu).

    PS: Jeg har ikke noget økonomisk eller juridisk forhold til folkia.dk

    #133936
    AnonymForfatter

    Tja, ang. Folkia låner man 2000 og betaler 2500 tilbage en måned efter – vurder selv om det er en god forretning… et overtræk i banken er nok at foretrække. 😉

    #133938
    coxweliForfatter

    Vuldarian: Jeg siger ikke at folkia.dk er bedre eller billigere end en bank, men det er ikke et fup-firma som det angiveligt ser ud til at smspengelaan.dk er.

    Det skulle være essensen af mit indlæg

    #134046
    AnonymForfatter

    Jeg har også lånt penge fra Folkia, og jeg syntes at de er seriøse. Det var gratis at ansøge og at ringe til dem. De ringet mig op indenfor 15 min efter jeg havde ansøgt. Det syntes jeg var godt. Der står også gode informationer på deres hjemmeside om hvor meget det koster at låne.Jeg føler mig ikke snydt og det er da mig der bestæmme hvad jeg vil gøre med mine penge. Ja det er dyrt, men jeg havde brug for 1000 kr hurtigt og det går ikke hurtigt at låne i banken.

    #134048
    AnonymForfatter

    Nu var mit ærinde ikke at antyde at Folkia snyder – men fastslå at de er pokkers dyre, så folk også har den oplysning med, når de overvejer at ansøge om lån hos dem. 😉

    #134068
    AnonymForfatter

    Undskyld, men hvem vil betale Kr.150.- for at ansøge om et lån ?

    Har banken ikke åben ?, og hvis nej så er der mange der tilbyder div. hurtiglån bare på denne side:
    http://www.mybanker.dk/hurtiglaan/sammenlign_priser/?hurtiglaan_laanebeloeb=HURTIGLAAN_100000_GR&hurtiglaan_skat=EFTER_SKAT

    Låneansøgning sker ved at låntageren sender en SMS (tekstbesked pr. mobil) med følgende informationer til nummer xxxx:

    Lån, Navn, ønsket lånebeløb samt CPR-nummer.

    CPR-nummer skal skrives som følgende: DDMMÅÅ-0000

    Omkostninger ved denne SMS er 150,- DKK. Dette beløb udgør bl.a. låneudbyderens omkostninger til teleudbyderen, gate-way udbyderen, låneudbyderens omkostninger ved låneanmodningen samt omkostningerne ved den indledende kreditundersøgelse af låntageren. Beløbet trækkes direkte fra ansøgers(låntagerens) SMS konto hos den pågældende teleudbyder.

    #134070
    AnonymForfatter

    Nu fik jeg læst hele tråden, er folk virkelig så “….." at de smider penge ud af vinduet for at forsøge at låne Kr.1000.-

    Forstår virkelig ikke disse “firmaer" kan overleve, måske er jeg bare dum ?

    #134134
    AnonymForfatter

    Hold jer væk fra de nemme penge …………………En meget ond og ufornuftig løsning

    hvad vil i gøre til næste jul………….

    #134832
    AnonymForfatter

    Hej allesammen

    jeg har været inde for at søge om et lån på 3000kr, hos det der hedder smspengelaan.dk
    men har ikke hørt mere til det.
    jeg fik en sms fra dem igår, og der stod at de havde fundet mine oplysninger i deres database og at jeg snarest muligt ville høre noget,men kan det tag et helt døgn for dem at godkende en kunde og kan man regne med det låne selvskab håber der er nogen der kan svarer på det spørgsmål.

    #134834
    AnonymForfatter

    Hej

    da du skulle søge om det lån og du fik afvide at nu var du godkendt, hvor længe ventede du inden at du hørte noget fra dem?
    Jeg er i tvivl om, om man overhovedet kan regne med sådan nogen for jeg har ikke hørt fra dem siden igår men når det lykkes dig den gang, så kan jeg da kun håbe på at jeg snart høre fra dem igen med mindre der ligger noget fusk imellem.
    håber der er nogen der kan fortælle mig, hvordan man ellers kan tage kontakt til dem or har endt mais men har intet hørt hvad jeg syntes lyder meget mærkeligt.

    #134836
    AnonymForfatter

    Hej

    jeg har lige set af de er inaktiv, så man må åbenbart ikke kunne låne hos dem mere
    de har nok brændt nallerne.

    #134844
    AnonymForfatter

    Hej Anja. Ja for de er meldt til politi og pressen!!!

    #134848
    AnonymForfatter

    Hej igen

    ja det må de næsten være, syntes det er for langt ude at tag røven på folk på den måde
    håber de får rigtigt dårlig smag i munden. det kan være en god ide at søge om sms lån, men så skal det osse være det rette sted og hvor findes det lige henne på disse sider?
    Det kan ikke være rigtgt at sådan nogen folk, skal tag røven på andre men det tyder på at de er skide lige glade med det håber de får sådan et hak i tuden*GGG*

    #134850
    AnonymForfatter

    Hej lotto2

    jeg har lige fået en sms fra dem, og har fået afslag på grund af jeg ikke gik igennem og jer er osse i rki kan kun sige at de er nogen nar hoveder hehe

    anja p

    #134862
    AnonymForfatter

    Hmm !!

    Der fik jeg svaret, kan nu godt forstå “nogle" havner i RKI !

    Held og lykke med jeres “lån"

Viser 15 indlæg - 46 til 60 (af 76 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.